Moulin Rouge!

Jag hittade julklappar till två stycken iaf. Jessica och Max :) Det kommer nog bli perffa ska ni se..
Dock kom vi till Solna knappt en timme innan de stängde så vi åkte till Kista istället. Där har de öppet till 22.00 nu såhär innan jul, å det är ju riktigt bra.. Allt finns där också, så skönt att slippa yra runt på stan i trängseln!
Det blev att vi käkade på Donken å, å gott vare minsan!


AZ på Donken i Kista..

AZ köpte två filmer; Moulin Rouge och Rain Man för en hundring. Så nu har vi precis kikat klart på Moulin Rouge.. Den är en av mina favoritfilmer, så sorglig! Å mycket bra låtar i den!
Jag känner mig väldigt trött och tänker gå till sängs. Ska trots allt upp å åka till skolan imorron å plugga.. Ha en trevligt ledig söndag ni andra!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0