Analyze = Bayze!

Idag pallrade jag mig upp å drog till skolan. Vi hade ingen föreläsning idag men tyckte att det ändå var värt att åka dit å dona med laboration 4. Marcos och Benji var också där, tack och lov för jag hade inte klarat av det själv. Det är så mycket skönare att han nån att bolla med. Det blev kanske lite för mycket flum på förmiddagen, fast vi lyckades iofs göra ett väldigt fint program :) Mycket detaljerat och så att datorn fick göra allt jobb, precis så som det ska vara. Så skönt att beräkna uppgifter på ett slött sätt!
Jag var där i 7 timmar iaf innan jag drog hem igen. När jag kom hem lagade jag till lite makaroner och korv, det går så snabbt och är asagott :P

Har kikat på Paradise Hotel å imorron äre sista avsnittet. Det var bra idag eftersom att vi fick reda på vilket det andra paret som gick vidare till final blev. Det var bra att Erik och Lin gick vidare tycker jag :) Dock tycker jag inte att Emanuel och Kristin skulle ha gått vidare som de gjorde igår. Det borde ha varit Emelie och Johannes istället. Men men, bryr mig egentligen inte så mycket heller :P Ska bli skoj att kika imorron iaf för att se vilka som vinner..


Jag undrar när min kamera kommer tillbaka från lagningen.. Tar sån tid..
Det blir ju så konstigt ljus med blixten, å annars blire så suddigt.. Så vill ha tillbaka min kamera!

Btw så pratade jag med både Benji och Marcos idag angående att skita i analys 4, å de har tänkt precis som jag. Så ingen av oss kommer göra den kursen nu. Det känns skönt att inte vara ensam om det. Å de sa att de inte var någon fara, jag behöver inte kontakta nån studievägledare utan kan sköta allt själv. Om jag känner mig redo för att göra tentan redan i vår, innan sommaren så kommer jag ha möjlighet till det annars äre nästa höst som gäller. Så det känns ju bra.. Vore ju najs om jag kunde göra den redan i vår. Men det beror ju helt på vad det är för nivå på den kursen som jag läser samtidigt då..

Jag kikade aldrig på 24 igår så funderar på om jag ska göra det nu istället. Vill bara att klockan ska bli dags för att sova för jag känner mig så trött hela tiden.. Undrar om det beror på att det är så mörkt ute.. Imorron ska jag iaf till skolan å gå på numeriska metoder och sedan labba i datahuset med grabbarna eftersom att Emmy inte kommer ha nå mer tid innan jul. Å jag insåg idag att jag aldrig kommer kunna hinna bli klar med labb 4 innan jul eftersom att sista redovisningsdagen är imorron, å vi är inte på långa vägar klara med alla uppgifter än. Men dock har vi två undervisningstillfällen samt redovisningstillfällen 3:e och 4:e januari, så senast då måste vi vara klara iaf..

Jaja, nu fåre vara färdigbabblat om skola å skit..
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0