Långt otroligt informerande inlägg :P

Hej allihopa!

Nu har jag haft mycke å stå i så att jag inte har skrive på länge igen.. Iaf så åkte jag hem till kära Hudiksvall i torsdags tillsammans med AZ och Niklas. Eller föresten så åkte jag hela vägen till Gnarp för att hälsa på Fagerhovarna :) Det var riktigt mysigt, god mat och mycket skratt :) Sedan åkte jag till Hudik å sov hos Hanna med henne å Mia!

På fredagen vare mys hemma hos Jessicas med hennes familj. Pappsen kom dit han med å vi fick en otroligt stor och god påskmiddag :) På kvällen vare dags för fest. Det började med att jag och Johanna myste på hemma hos mig, å lite senare så gick vi upp till Hanna för att spela spela med alla de andra brudarna :) Efter det så blev det bockarna :)

I lördags åkte jag å pappsen för att hälsa på hans momor Stina, hon fyller 98år i sommar å jag måste då säga att hon är otroligt pigg. Hennes minne är det bästa man kan ha, och som hon själv uttryckte det håller hon sig i form genom att gå i trappan minst en gång om dagen :) Alltså hur cool får man bli!? Varje gång man är där bjuds man på en massa gamla historier som hon har varit med om, me like :) Efter det besöket åkte vi till farmor och farfar, det var riktigt mysigt och trevligt att träffa dem igen, var väldigt längesedan. Efter några timmars besök där åkte vi tillbaka till Jessica. Där bjöds vi återigen på otroligt god mat av Rikard! Väldigt gott!
Mot kvällningen åkte jag hem å det började droppa in lite folk allt eftersom. Det var dags för partaj igen :) Det var en otroligt lyckad och mysig förfest, men dessvärre blev det ett kort krogenbesök innan lilla Mimmi "lessnade" och gick hem..Det var iaf underbart att träffa alla underbara vänner igen, det var längesedan <3

I söndags mådde jag pyton! Jag har aldrig mått så dåligt dagen efter. Jag spydde! Jessica hämtade upp mig i min pyjamas för vi skulle till mormor och morfar å träffa hela den släkten där, tog en dusch där hemma, men var tvungen att spy igen. Alla andra kom å vi pratade, men jag kunde inte få i mig något av all den goda maten som mormor bjöd på. Jag låg mestadels i soffan å slappade.. Nån gång där på eftermiddagen var jag jag tvungen att spy igen efter att ha hållt i Max för länge.. Så efter det la jag mig i sängen några timmar.. Väldigt roligt sällskap jag var, INTE! Så jädrans tråkig.. Men men, när det var dags att åka hem började jag iag må lite bättre. Jag åkte hem till Jessica å vi gick på en promenad med Fabian medan Rikard la Max. När vi kom hem igen var jag äntligen hungrig! Så vi beställde en familjepizza att dela på :) Åsså kikade vi på Arn. Jag har aldrig sett den å jag gillade den faktiskt. Nu måste jag bara se tvåan också..

På måndagmorgon fick jag skjuts hem å då vare bara dags att städa å plocka ihop. AZ och Niklas hämtade mig vid tio-tiden å vi begav oss till Stockholm igen :) Vi åkte hem till lägenheten, dumpade av grejerna å åkte raka vägen till skolan. Men jag mådde dåligt hela tiden, jag hade fått feber.. BLÄ! Men jag var tvungen att träffa Johan på skolan så att vi kunde skriva klart vår labrapport som skulle in på tisdagen. Så jag var i skolan några timmar men sedan åkte jag hem å placerade mig framför tvn hela dan/kvällen innan jag gick å la mig.

I tisdags mådde jag fortfarande illa, men det var bara att pallra sig upp för att finslipa rapporten å för att sedan ha datorövning å sedan förbereda onsdagens redovisning av labben. Det var jobbigt, jag svettades å frös vart annat.. Bläää.. När jag kom hem kan man säga att jag däckade!

Igår vare bara att gå upp tidigt igen, för det var klockan 8.00 som redovisningen skulle ske. Jag kände mig inte alls förberedd, å fortfarande febrig. Men det var bara att bita i det sura äpplet å köra på. Det är inte som förr när man kunde sjukanmäla sig från skolan, om man missar dessa viktiga dagar är man tvungen att göra om dem, å förmodligen skulle det ske nästa år då det är en ny klass som går kursen.. Dryyygt! Efter redovisningen käkade vi, å direkt efter det drog jag hem å slappade heeeeela dagen för att någonsin kunna bli frisk igen..

Idag mådde jag faktiskt bättre när jag vaknade, det kändes ju mycket skönt. Idag började vi också 8.00, med datorövning. Efter datorövningen så har jag och Jocke fixat med förra labbrapporten som vi har fått tillbaka för att ändra, så att vi ska kunna få godkänt på den.. Nu är vi äntligen färdig med den å jag vill slappna av, men kan egentligen inte det. Det är så jävla mycket att göra hela, hela tiden!! Tack och lov att jag har blivit "frisk" iaf :)

Vi har föreläsningar att gå på (som man inte fattar i överhuvudtaget), datorövningar att göra, räkneuppgifter att hinna med, labbar som är obligatoriska samt labbrapporterna (som är assvåra att göra eftersom att man inte fattar föreläsningarna), labbrapporter som kommer tillbaka för att kompletteras å återigen rättas, tenta i slutet av kursen (hur man nu ska hinna plugga till den :S) och nästa vecka ska jag göra en datorprogramering framför en handledare å samtidigt berätta exakt vad jag gör (när ska jag hinna lära mig det?)! Huuuuur jobbig och svååår kurs som helst!! Vill att det ska bli maj NU!! Blä!

Aja.. Det här blev väldans långt som ni kanske märker :P Haha.. Det behövdes ett paus i pluggandet så nu ska jag väl återgå igen. Jag är nämligen på skolan.. Hare fint.

PussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0