Underbara sol!

Tjohoo :) Idag känns allting mycket bättre igen, jippi :) Haha, studenttiden är verkligen som en berg- och dalbana rakt igenom, herregud vad dagarna kan ändras fort alltså.. Men det är inte för intet som det känns bra idag, jag har kämpat hårt nu idag också nämligen. Å äntligen är jag färdig med datorprogrameringen till labbrapporten, så nu är det "bara" själva labbrapporten kvar att skriva.. Vi har på oss tills på måndag, men det vore riktigt najs att få den klar så fort som möjligt så att jag kan börja kolla på va fan det är för nå som kommer på tentan som jag har nästa fredag :S Jag har nämligen ingen aning om vad det skulle kunna vara, det har inte funnits nån tid alls över till att göra räkneuppgifter.. Känns lite drygt å så, men det känns ändå helt ok om det skulle vara så att jag kuggar den å måste göra omtentan i augusti.. Det är fanimej ett mirakel om man lyckas lära sig en 12 poängskurs på mindre än en vecka. Man kan trösta sig med att alla är i samma sits iaf..
Så nu ska vi se; labbrapporten ska vara klar på måndag, jag har två olika återlämningar att fixa på två av de tidigare rapporterna, tenta nästa fredag och ny kurs börjar nu på torsdag.. Mycket att tänka på.. Dessutom har jag inte fått tillbaka den första labbrapporten än sedan jag skickade in den kompletterad, man vet ju aldrig hur många gånger man kan tänkas få åter :S Men men, det är väl bara att ta en sak i taget å göra sitt bästa så får man se hur det går..


Sean & Niklas har lyckats klättra upp i ett jättehögt träd :)

Imorse började jag iaf med att gå på gymmet. Jag tvingade verkligen mig själv för jag hade ingen lust. Det gick relativt bra när jag var där. Å det är ju alltid skönt efteråt :) Sedan käkade jag frukost å så innan jag drog till skolan.. Jag åkte hem vid femtiden tror jag. Sedan lagade jag mat, å satte mig här å degade. Inte för att jag egentligen fattar hur jag orkar göra det när jag ändå sitter framför skolan dator hela dagen, men det finns väl inte så mycket annat att göra antar jag..


Marcos & Lovisa busar :P

Idag var det jättefint väder :) Så underbart! Imorse var det molnigt å det var ändå nästan 20 grader varmt. Å när vi gick å åt lunch var det strålande sol :) Så skönt! Så vi satte oss ute på nå bänkar å käkade. Vi tog oss även en hel timmes rast, å på den tiden hann vi leka en massa :P Antar att vi alla var lite rastlösa å glada över att få vara ute i det fina vädret :P Grabbarna började klättra och hoppa å dona som nå apor i trädet, det var sköj att titta på, haha! Å jag njöt heeeela tiden! Jag älskar solen!!


Jag skulle då aldrig klara av att klättra dit upp..!

Idag har det alltså varit en bra dag :) Å jag funderar starkt på att åka till Hudiksvall på torsdag eftermiddag, det vore så trevligt att hinna träffa Antonia å killen hennes innan de drar till Öland å jobbar. Å självklart även att träffa Jessica med familj å alla andra vänner å släktingar som jag skulle kunna tänkas hinna träffa :) Jag måste självklart plugga när jag är där isf. Men jag tror att det är värt det.. Så det lutar mot att det blir så iaf..

Det var allt för idag! Jag skriver imorron också, förhoppningsvis har jag lite roliga bilder då också :P

PusselipussPuss!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

En MEGARÖST för Hudiksvall! Kom hem nu!

2010-04-28 @ 09:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0