Hela 21år :P

I onsdags träffade jag pappsen på eftermiddagen, vi åkte ut till Vaxholm å käkade lite mat där å myste på. Sedan skjutsade han hem mig och jag gjorde mig i ordning för mässa-fest :) Vid 18-tiden befann jag mig på Östermalm inne på ett hotellrum med Johan & Kristoffer :) Vid 19 gick vi, Ronny och Rickard ner till entrén där alla andra mässfolk väntade, sedan gick vi alla över till Collage.. Där fick vi välkomstdrink, två drinkbiljetter och lite smått å gott att äta på :) Eric Gadd uppträdde å det var rätt så mysigt. Men lite senare fick vi lust att springa över till Berns som också hade mässafest å där vi visste att vår kära Kock-Stefan befann sig :P Det var inte alls svårt att komma in så vi fick även två drinkbiljetter till där :P Haha.. Väldigt lyckat! Skoj att få hänga med alla kockar!


Johan & Kristoffer på hotellrummet :)

I torsdags vare segt, sov inte så mycket under natten. Så degade typ hela dagen. Läste en massa Harry Potter :P
Fast jag ringde till Eva å sa att jag ville jobba på Sjömärket igen, hon blev glad så nu är det bestämt att jag kommer "hem" i sommar :) Det känns bra att ha tagit ett beslut, nu ska jag göra det bästa av det! Å jag längtar så jädrans mycket tills jag kan börja träna fotboll igen, det ska bli underbart, i slutet av säsongen kanske man till och med platsar i laget igen.. Huvudsaken att jag får träna å umgås med de fantastiska brudarna iaf <3 Så underbara fotbollen, hemtrevliga Sjömärket, kära familjen och bra vänner, det kan väl ändå inte bli så mycket bättre :) Det kommer bli en fin sommar!


Sara&Lovisa utanför lägenheten för årets första grillning, underbart :)

I fredags vare vrålplugg i skolan, å jag är så less nu! Vill ha lov! Vill att det hela ska vara över.. Vill få denna kurs överstökad!! På eftermiddagen mot kvällen åkte jag till Odenplan där jag mötte upp pappsen :) Vi gick å käkade på en asiatisk restaurang, det fanns en buffé som man kunde ta, vilket vi båda gjorde å den var asgod! Hur mycket som helst å gott, riktigt nöjd var vi båda efteråt :) Jag fick dessutom ett litet paket, det var ett jättefint guldhalsband. Tack pappsen! Å dessutom hade farmor och farfar skickat med en slant, tänk att man fortfarande får prestenter trots att man är vuxen ;P När vi käkat färdigt åkte jag hem, AZ var hemma å vi slappade hela kvällen. Kan inte ens komma ihåg vad vi gjorde, kikade väl kanske på nån film på tvn skulle jag tro, jag men vänta nu, undra om det inte var den sista samurajen :S Iaf så är den filmen asbra :)
Jag gick å la mig vid tolv, å vaknade av ett samtal klockan ett på natten, det var två mansröster som sjöng för mig, de hade ringt från dolt nummer så jag hade ingen aning om vilka det var när jag svarade eftersom att jag var helt nyvaken. Det var iaf väldigt roligt att få det samtalet, det var gulligt, tack :)


Lovisas lag i musikquizen :)

I lördags fyllde jag år, wiihoo :P Jag vaknade rätt tidigt, vid niotiden. Satte mig direkt vid datorn å knaprade ihop ett litet musikquiz inför kvällen. Det gick rätt fort och jag blev nöjd, tog även med lite gåtor och filmrepliker å sådär :) När AZ vaknade kom hon å sjöng för mig så gulligt :) Jag fick en svart lite väska av henne som jag verkligen är i behov av å desutom fick jag en lapp där hon lovade att hon skulle köpa de tre första True Blood böckerna när dom kommer ut på svenska i maj, riktigt bra presenter, de kändes genomtänkta, så jag blev väldigt glad :) Vid ettiden åkte vi till Solna för att kika om vi kunde hitta nå inför kvällen. Det blev mest lite smink å sånt där bara, men AZ hittade iaf en superfin skinnjacka som hon slog till på :) Riktigt tuff var den å satt skitbra! Strax innan tre gick vi på systemet å sedan blev det kvantum. Efter det åkte vi hem å började genast städa. När vi var färdig med det vare dags för duschen å sedan började folk dyka upp. Så vid halvsex-sex tiden gick jag, AZ, Lovisa, Sara, Sean & Johan ut på bakgården å satte igång engångsgrillarna å började grilla. Det var fortfarande fint väder och det var väldigt mysigt, årets första grillning på min födelsedag, underbart :) Riktigt gott blev det också! Efter nån timme började solen gå i moln å det blev genast lite kyligt, så vi gick in å fortsatte festen där. Jag ställde mig å bakade till blåbärspaj och hallonpaj med vanlijsås, det blev ganska lyckat :) Allt fler folk började trilla in, å vid niotiden körde jag igång min lek. Det var väldigt uppskattat å jag tycket också att det var roligt :) När det var över blev det dans, skratt, bråttning och en massa kackel :) Vid tolv drog vi mot Slussen för att gå in på The 90's. Där var det också roligt, vi röjjde som bara dän på dansgolvet! Det är så roligt när man är ett stort gäng.. En mycket lyckad födelsedag :)


Eckas lag i musikquizen :)

Igår var jag ganska seg.. Fast när jag gick in på facebook å såg att jag hade 70 nya notifications blev jag riktigt glad :) Shit asså, jag hade inte vare inne på hela lördagen å det märkte jag ju verkligen. Tack alla som önskade mig grattis på födelsedagen :) Sånt blir man lycklig av!! Jag, AZ & Niklas käkade pizza å hängde framför tvn hela dagen. Niklas verkade vara piggast av oss för han städade undan alla burkar å sånt, det uppskattades också :)


AZ's lag i musikquizen :)

Idag har jag varit i skolan hela dagen, som vanligt. Å jag tror att jag har en sån här måndagskris igen där jag bara vill ge upp å skita i precis allt som har med skolan att göra.. Jag var kvar till fem ändå, men sedan gav jag upp.. Vi får hoppas att det känns bättre imorgon.. När jag kom hem handlade jag å sedan gick jag hem å lagade mat. Nu sitter jag å degar framför datorn å tvn, å jag måste ju bara säga att Maria Montazami är förjävla rolig, helt bort men helt underbar att lyssna på. Å hon är då godhjärtad!
Det får vara alles for today. Jag skriver nå imöran, förhoppningsvis har ja nå sköj att berätta :)


Liten galen bild men den bjur ja på, jag är ju glad iaf :)

PusseliPussPuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0