Datorredovisningen avklarad :)

Idag började jag morgonen med räkneövning 9.15, de är de enda givande föreläsningarna som vi har, å de har vi endast 45 minuter i veckan så vi hinner aldrig gå igenom uppgifterna ordentligt, men jag försöker snappa in så mycket som möjligt när jag är där iaf.. Sedab gick jag raka vägen till datorsalen som vanligt.
Jag och Lovisa körde på som vi har gjort hela veckan å det känns rätt najs nu, jag har lärt mig väldigt mycket.. Vi åt lunch vid tolvtiden å sedan fortsatte vi igen. Vid tvåtiden vare dags för mig att redovisa mitt datorprogram å det gick lysande, fick alltså godkänt :) Så sköönt! Det är tackvare allt slit med labrapporten som jag klarade den. En sten lättare iaf! Så nu koncentrerar jag mig bara på labbrapporten, skulle vara riktigt skönt att få den så gott som klar imorron, så kan jag kanske hinna göra lite räkneuppgifter på måndag och tisdag, det skulle iaf vara toppen!

Jag var kvar i skolan till strax före fem å sedan åkte jag hem. Sen jag kom hem har jag lagat mat å kikat färdigt på Sex and the City-filmen. Nu sitter jag och AZ å löser korsord, det går skitbra, not :P haha.. Tar hjälp från internet hela tiden.. Ska gå å lägga mig snart så att jag orkar upp för att gå till gymmet imorron bitti..

Jag måste bara säga att jag grubblar över hur jag ska göra i sommar. Jag vet inte vart jag ska hålla hus. Ska jag vara här i Stockholm eller ska jag åka till Hudiksvall. Jag vet inte vad jag vill! Å jag har som vanligt svårt att välja i sånna här situationer. Vill helst att folk ska bestämma åt mig så kan jag ställa in mig på det å köra järnet vad det än blir.. Det är mitt ilandsproblem här i dagarna. Tänkte att jag iaf ska ringa till jobbet i Hudik å kolla läget där för att se om jag blir lite klokare efteråt.
Det skulle lixom vara skoj att göra nå nytt en sommar samtidigt som jag vill vara i Hudik där familj, vänner och fotboll finns. Det finns även vänner här i Stockholm å jobb borde jag väl kunna få tag på.. Hmm, jag har ingen aning :S Hjälp mig!!

Näe, nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna å lägga mig i sängen å läsa några rader i Harry Potter 4 :) Jag har snart läst ut den, det går fort nu! Skojj att läsa alla en gång till, det är så mycket som man glömt och som inte är med i filmerna, dessutom är böckerna verkligen betydligt bättre än filmerna!!

Sov gott allesammans. Puss&Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du ska vara i Hudik jag! Lutar åt att jag flyttar hem i sommar också, så Huuudddiik!! :)

2010-04-16 @ 11:06:11
Postat av: jessica

hem tiiiiillllll huuuuuuuuuuuuudik tycker ja mä...puss

2010-04-16 @ 13:31:19
Postat av: #10

Även jag vill ha hem Mimmsi till Hudik! <3

2010-04-18 @ 14:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0