Tränat :)

Tjolahopp :)

I fredags tog jag det bara lungt. Jag och AZ hyrde 2012 eftersom att ingen av oss hade sett den tidigare. Den var väl rätt bra, ganska orealistiskt att de klarade sig igenom hela filmen, men det är väl så det ska vara :P

I lördags var det mycket velande fram och tillbaka, men det slutade iaf med en utgång :) Johan kom hit å vi drack några öl innan vi begav oss till Slussen för att gå på The 90's där vi mötte upp fler vänner! Det var riktigt bra drag, tre våningar med nostalgimusik:) Man kan ju alla texter utantill :P Efter det blev det lite Donken å sedan lite snack :)

I söndags vare deg hela dagen, det blev endel kluringar som jag gillar å sedan en massa avsnitt av Vampire Diaries, det var huuur spännande som helst :) Nu måste jag bara vänta tills på fredag då det kommer ut ett nytt avsnitt :P

Igår hade jag nästan en ångestattack på skolan! Tyckte att allt kändes så jädrans svårt, fattade ingenting och blev hyperstressad! Det är så mycket att hålla reda på och förstå. Men jag var iaf kvar till 17.30 då jag istället begav mig till Hornsgatan för att hämta ut min lagade telefon. När jag lämnade in den sa hon att det skulle kosta mellan 800-1000 kronor, så jag ställde in mig på det värsta. Åsså säger karln som ger mig tillbaka telefonen att det var helt gratis, det gick på garantin! Jag fattar ingenting, hur fan kan det gå på garantin när jag köpte den på MediaMarkt, lämnar in den på nån allmän mobillagnings-butik å har tappat den så att den gick sönder. Hur sjukt som helst, men det livade ju verkligen upp dagen :)) Så skönt att jag har min fina, underbara telefon igen!!!

Idag var jag på skolan mellan 9-17, det var lite räkneövning, föreläsning och labbrapport. Det gick faktiskt lite bättre idag, jag och Lovisa jobbar tillsammans trots att det är en inviduell uppgift å det går betydligt effektivare då. Kom rätt långt på labben, så imorron måste jag väl kanske koncentrera mig lite mer på datorprogrammet jag ska redovisa på torsdag.
Direkt när jag kom hem begav jag mig till gymmet, jippi!!!! Var ju hur längesedan som helst sen jag var där sist, har ju faktiskt vare lite krasslig å så, å det var riktigt skönt! Hade dock gått upp de där 2 kilona som jag hade gått ner sist :/ Men men, nu ska jag försöka ta mig tid till träning minst 3 gånger i veckan igen så att det händer grejer innansommarsäsongen :P!

Det är allt för denna gång. Vi hörs igen imorron.

PusselipussPuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0