Tagit fram vårjackan :)

Imorse åkte jag till Frescati-hallen å mötte upp Lovisa, Niklas, Johan och Sean. Vi hyrde en badmintonbana å spelade i en timme :) Det var skoj och jobbigt. Vi körde något som kallas för Kung. Det är nästan samma sak som rund-badminton. Det kändes som skolidrott igen som på den gamla goda tiden :) Det var mycket uppfriskade, härligt och roligt att börja dagen så. Vi duschade å sedan begav vi oss mot AlbaNova. Det var hur fint väder som helst å jag hade tagit fram vårjackan :) Helt underbart!
Tråkigt nog var man tvungen att gå å sätta sig vid datorn hela resterande dagen för att fortsätta programera. Jag måste säga att det känns mycket bättre nu än vad det gjorde i måndags, jag och Lovisa har kämpat som fan å det har ju nått resultat. Jag var kvar på skolan till efter 17 nån gång tror jag.

När jag kom hem ställde jag mig å lagade till fried rice, det var så jädrans längesedan å det blev riktigt gott. Blev dessutom så mycket att det räcker till två matlådor.. Så det var naaajs. Sen dess har jag bara tagit det lungt. Satte igång Sex and the City-filmen eftersom att jag sett klart på alla säsongerna igen. Men AZ och Niklas kom hem strax efter åtta å ville kika på tv så då vare bara att stänga ner då. Ska väl kanske gå å lägga mig i sängen å kolla på fortsättningen... Fast jag är inte tillräckligt trött för att lägga mig där än å det är Anna Anka söker assistent på tvn å det är helt värdelöst så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känner mig lite rastlös.. Det enda jag gör om är å plugga å laga mat, känns väldigt tråkigt.. Iofs har jag ju kommit igång med träningen igen nu, det är ju skönt iaf..

Jag lägger inte in nå bilder nuförtiden för jag använder AZ:s dator eftersom att min inte riktigt fungerar som den ska. Men jag ska försöka fixa det, för det blir mycket roligare att läsa då :)

Imorron ska jag redovisa mitt datorprogram, jag hoppas att det går bra nu då. Det känns rätt ok faktiskt. Btw så fick jag och Johan tillbaka vår labbrapport, å såklart måste vi göra om saker å skicka in den på nytt igen.. Det är hela tiden dubbelt arbete, eller ska jag kanske säga trippelt.. Det är drygt, jag vill ha lov nu.. Eller iaf få läsa den andra kursen istället.. Längtar till mitten på maj :)

Det var allt för mig idag. Jag återkommer imorron..

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du är duktig min vän som kämpar på..



Hur ser lilla vårjacka ut då?

Vill gärna träffa dig snart igen..



Pussar

2010-04-17 @ 17:00:52
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0