Klar med rapporten!!

I fredags gick jag å tränade på morgonen, å sedan begav jag mig till skolan. Jag och Lovisa jobbade på våra labbrapporter å de blev så gott som klar iaf. Lämnade lite finslip tills måndagen. Vid femtiden drog jag hemåt, jag gick raka vägen till systemet å inhandlade några öl. Sedan slappade jag lite tillsammans med AZ, men när  klockan började bli lite gjorde vi oss i ordning å käkade lite mat. Vid nio-tiotiden dök Ubbe, Selahn och Jens upp. Vi snackade å sedan droppade även Ecka, Johan, Jocke och Mange upp :) Det var jag, AZ och 7 grabbar, det kan nog inte bli så mycket bättre :P Vi satt hemma hos oss å snackade, sjöng å hade det trevligt. Vid tolvtiden begav vi oss till Garbo :) Där var det skoj och bra drag! Det är en krog som är helt perfekt! Å dessutom så äre ju gångavstånd.. En mycket lyckad kväll som avslutades med lite spagetti och korv :P


AZ å grääbsen :)


I lördags degade jag heeeeela dagen! Läste Harry Potter å löste korsord. Men så mot kvällningen kom jag å AZ på att vi skulle dra på bio. Å tur var väl det för den var asbra! Vi tittade på Kick Ass! Den var skitrolig, vi skrattade hela tiden. 95% av publiken bestod av grabbar å vi alla skrattade tillsammans. Jag hade inge förväntningar på den å nu vill jag rekomendera den hela tiden. Den var störtskön, så se den!!!


TokUbbe!

Igår vare rätt fint väder, men jag och AZ pallrade oss inte ut fören vid 15. Vi hann iaf med att gå en sväng till parken som ligger ganska nära vår lägenhet, jag har aldrig varit där förut men det var ju riktigt mysigt :) Vi hade med oss filtar åsså la vi oss å läste å löste korsord, det var skönt att vara ute i den friska luften lite. Men ganska snabbt blev det kallt å vi gick hem igen å gjorde samma sak. Mot kvällningen kom Niklas å vi åkte å handlade lite mat på Ica Maxi, vi hade kommit överens om att vi skulle försöka göra hemlagad pizza :) Jag hade aldrig gjort det förut, så vi köpte en massa goda saker som vi skulle ha till garnering å åkte hem å började med degen. Det blev ganska lyckat, degen blev lite degig :P Så nästa gång tänkte vi testa at häva in den ett tag i ugnen själv först innan vi tar på garneringen. Det var gott iaf :)


Vårväder :)

Idag var jag på skolan 9.00, vid 12-tiden blev jag, enligt mig, färdig med labbrapporten. Så jag skickade in den till läraren som skulle rätta den. Jag har skrivit totalt 10 sidor å det är på en enda laboration, trots det kanske jag egentligen inte är riktigt färdig än, för alla andra har skrivit fler än så. Men jag kom inte på vad jag mer skulle kunna skriva, så vi får väl se vad de säger då. Efter det käkade vi lunch och sedan satte jag och Lovisa oss ner å kikade på lite övningsuppgifter. Jag har inte kollat igenom en enda uppgift på hela kursen så det behövdes ju verkligen. Vi var tvungen att kolla i facit på varenda fråga som vi gick igenom, det var jättekonstiga frågor men jag hoppas att vi fick in nått i skallen iaf.. Jag drog hem vid femtiden.

Sen jag kom hem har jag bara käkat, lagt in bilder på facebook, löst korsord och läst HarryPotter :)
Det var allt för denna gång. Vi höres imöran :)

PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0