Lyan!

Jag klarade tentan i onsdags, jag fick till och med alla rätt :D Det var riktigt skönt!
Meeeeeen, på onsdag e det en ny tenta på G, å den e på analysen.. Det känns inte alls bra! Jag har försökt göra övningstentorna, jag har än så länge inte klarat en enda, å det e tre stycken.. Så imorron måste jag fråga mina smartare vänner om de vill hjälpa mig. Jag hoppas att de vill det, för annars e jag faktiskt rent ut sagt körd!!

I ondags var ju hudikbrudarna här, å ja vi gick ut :) Vi hade roligt. Vi var först på ett ställe som heter nivå 22 på fridhemsplan, vid ett-tiden så drog vi vidare till norrmalm å gick in på Village. Där var det väldigt mycket folk och bra drag. Vi dansade lite å drack några öl.. Det var kul, men blev lite för mycket folk. Så vi drog väl hem ungefär efter 1,5 timme, vi åkte svart-taxi :S

I fredags så kom ju pappsen :) Å vad roligt det har varit hela helgen. Vi har käkat god mat, varit på grönan, aquaria, cosmonova, slottet å på stan.. Hunnit med hur mycket som helst! Pappa köpte ett varsitt överfalls-alarm till mig och Antonia.. Så nu bör jag känna mig lite tryggare när jag ska gå hem på kvällarna när det e mörkt ute.. Jag e så rädd annars, hatar att gå själv..! Å man ska alltid ta det säkra före det osäkra!

Mamma fyller år idag! Grattis mamma <3 Jag hoppas att vi ses snart..

Jag har faktiskt tagit lite bilder på lägenheten, så ni ska få kika på dem här.. Vill bara säga att det inte alls är färdigmöblerat å så än, men man ser på ett ungefär hur fint det kommer bli :) Det e redan fint tycker jag ;)




Detta är det underbara köket som har diskmaskin gömd bland luckorna :)





Detta är vardagsrummet/matsalen. Soffan å tvn står till höger, det är en halv vägg emellan..



Från andra hållet.. Observera våra underbara spegelgarderober :)



   Toaletten                Dushen (glasdörr)

Vi har även tvättmaskin och torktumlare här inne..

Sovrummet har jag inte knäppt nå kort på, men det e inte så roligt att se på än, det e bara två sängar som står i ett vanligt rum utan nå tavlor.. 
Vill även tillägga, om ni inte redan märkt det att vi har spottar i alla rum, med dimmer.. Hur underbart får det bli :D Jag trivs så bra här.. Nu vill jag bara åka till hudik å hämta hem alla saker jag vill ha här, framför allt så saknar jag MIN säng!


På tal om säng så e det verkligen natti natti för mig nu.. Hoppas att ni alla sover gott!



Kommentarer
Postat av: Alex

Vilken snygg lägenhet :P

2009-09-22 @ 21:39:27
Postat av: Anna S

Fan vilken fiin lägenhet! Kommer ju inte våga att släppa in dig o AZ i våran pyttelilla halsunkiga lägenhet efter att ha sett det här! ;P "Avis!

2009-10-04 @ 20:55:06
Postat av: MimmiCaroline

Man får tacka, man får tacka :) Haha, vilken tur då att jag inte är så kräsen av mig :P När blir man bjuden på inflyttningsfest då?

2009-10-05 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0