Hudiksvall!

Ihelgen var jag i Hudik å hann med en massa grejer.. Träffade framförallt min favorit; Max!! Jag märker en sån stor skillnad på honom på bara 6 veckor.. Han pratar mycket mer sammanhängande nu och vill verkligen vara med på allt som händer. Han förstår mer än vad man tror. Å han ropade ganska ofta moster Mimmi :) Det gillade jag verkligen!
Jag träffade även Jessica, Rikard, pappa å mamma.. Antonia åkte hem med mig så hon var ju också med :) Mamma och jag hade en hel mor- och dotterkväll, det var riktigt mysigt. Vi lagade god mat, pratade och kikade på film.. 
Det blev fotbollsmatch både lördag och söndag, så då träffade jag alla fotbollsbrudar också :) Det var roligt att se alla igen. Men jag kan lova att jag har nog aldrig haft sån träningsvärk som jag har nu :S :P
Å inatt så sov jag hos Hanna, så vi hann snacka lite också :) En väldigt lyckad helg, men jag är inte direkt utvilad..

När jag sov i min gamla lägenhet (stuga) kändes det lite konstigt.. Jag kände mig hemma. Samtidigt som jag trivs så bra i Stockholm, för det känns också som hemma :S
Så när jag var där ihelgen kändes det som om att jag inte hade gjort något annat, som om att dagarna bara hade gått som vanligt å att jag hela tiden hade bott där, träffat samma människor, gjort samma saker, osv.. Å det kändes väldigt bra.. Jag ville nästan inte åka till Stockholm..
Å så nu när jag är här så trivs jag bättre än någonsin :S Packade upp grejerna som jag lyckats tagit med mig på tåget å donade lite. Gick på Sumpan en sväng å handlade hem mat, umgicks med Anna-Zara m.m. Imorgon ska jag träffa vännerna å jag ska plugga å livet här går vidare, å jag gillar det.
Det känns bara lite konstigt.. Att trivas så bra på två helt olika ställen.. När jag flyttade från Hudik var det inte för att jag inte gillade staden å människorna utanför att utvecklas å ta ett nytt steg i livet, å jag hade turen att trivas lika bra här.. Jag tror att jag lätt lär mig trivas i olika miljöer, å jag vet att jag väldigt lätt trivs med olika sorters människor, jag brukar komma överens med de flesta..
Jag ska vara glad helt enkelt, å det ska inte kännas konstigt! Jag behöver inte välja, just nu bor jag här, sedan får man se hur det blir :)

Skolmässigt så har det gått bra med allt. Jag har klarat 3 tentor av 3 :) Denna vecka är det ingen tenta så jag ska försöka plugga ikapp allt som jag faktiskt ligger efter i. Å även hinna med att lösa de där jävla seminarieuppgifterna i tid så att jag vet vad jag ska redovisa för nått.. Så heja heja för plugg :P

Nu är det snart dags för sängen.. Imorron ska jag på astronomiträff, det ska bli både roligt och intressant :)


Söv Gött alläsammens!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är glad för din skull Mimmi, att allt går bra! Fortsätt så..

2009-10-01 @ 21:01:55
Postat av: jessica

Å vad skööönt att du känner det så gumman..men jag saknar dig jätte mkt kom hem :P hihi näää stanna i sthlm så mysigt där love you

2009-10-02 @ 23:16:14
URL: http://jessicaolsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0