Omtenta!

Har försökt plugga hela kvällen.. Det har väl gått sådär. Det är väldigt svårt att lösa seminareuppgifterna och problemsamlingarna.. Jag måste lösa alla 6 seminarieuppgifter tills på fredag, å jag måste (om jag vill få förpoäng på sluttentan) klara minst 7uppgifter på problemsamlingen varav 2 som skall lämnas skriftligt till läraren.. PLUS att jag har omtenta imorron, JAG MÅSTE KLARA DEN!! Så nu är det rätt tufft.. Så mycket olika kapitel å formler å allt vet vad.. Yrt å mycket är det iaf! Å nu är min hjärna för trött så jag måste sova..

Vi tränade iaf idag, Basic Aerobic som jag ska igår.. Det gick bra, hängde med lite mer än förra gången. Det var väldigt jobbigt när vi skulle köra magträning eftersom att jag hade så jääääävla träningsvärk i magen sedan gårdagen.. Fy!! Kändes som om nån högg en kniv i magen på en :S :P Men jag gillar det ändå, känns ju att man har arbetat å att det leder till något bra :)

Ska kolla på Weeds i sängen nu..


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0