Nytränad!

Idag köpte jag och AZ oss ett varstitt gruppträningskort på Frescatihallen. Vi köpte bara för en månad till att börja med, å om det fungerar bra så köper vi säkert för ett år sedan.. Det är verkligen ett bra och stort utbud på universitetet, idag valde vi att gå på; Basic Aerobics.. Det lät som ett bra pass att börja på :) Å visst var det dä, 16.30 drog musiken igång, å det var bara att hänga med på "dansstegen". Shit vad jobbigt det var. Vi blev alldeles röda i ansiketena. Så underbart skönt tycker jag, äntligen har vi kommit igång med något. Passet slutade med magträning å sedan avslappning å stetching.. Så sköönt! Nu hoppas jag bara att vi håller i det där, för jag behöver verkligen träna. E så otränad å jag känner att jag bara fortsätter att gå upp i vikt, så nu ska det bli ändring för det :) På torsdag tänker vi gå på Poweryoga, om jag minns rätt..

Varken igår eller idag har vi haft nån föreläsning å det har varit väldigt skönt.. Vi har suttit ett stort gäng på skolan mellan typ 9.00-15.00 båda dagarna å vrålpluggat inför tentan som är imorron.. Det är så trevligt att plugga ihop så tycker jag, å dessutom finns det soffor i just det rummet som "tillhör" oss så då kan man ta en liten vila ibland när det kan behövas :) Nice!
Men about tentan imorron så är den verkligen den svåraste hittils.. Det känns som om att det kan gå precis hur som helst. Ibland trillar poletten ner på en gång å ibland kan jag/vi sitta i flera timmar å fundera på samma tal. Så det känns lite läskigt.. Jag skulle så gärna vilja klara den här också, det är vår sista etenta.. Vore så skönt att klara den. Jag skriver tentan 10.45 imorron, så ska dra till skolan som vanligt till 9.00 ändå å plugga in i det sista.. Tror att det flesta andra också kommer att göra det :P
Iaf så ska det bli till att partaja på kvällen sen, vi ska ta en belöningspub ;P Eftersom att vi skrivit alla etentorna, å det måste ju såklart belönas på nått sätt.. Hehe.. Så först blir det en liten förfest hos Lovisa å sedan drar vi vidare till the big Allhouse :) Det kommer bli riktigt sköjj!

Fan vad irriterad jag blir på facebook nu.. Varje gång jag ska logga in så måste jag göra om det minst tre gånger för varje gång innan så står det: "otillgängligt konto förtillfället" Enoying! Å när jag väl kommer in så krånglar det; sidorna hoppar hit å dit, å när jag ska skicka ett mail eller så, så måste jag kopiera å logga ut å in igen å sedan skicka det.. Å att lägga in bilder är ju förtillfället helt jävla omöjligt. Å jag som har en massa bilder att lägga in.. Men men.. Fast jag funderar på om det ens är facebooks fel, kanske att det är datorns eller kanske att det är mobila bredbandet.. Men det e ju så konstigt när det funkat så bra tidigare :S Jag har ingen aning, å jag hatar när dagens teknik inte fungerar som det ska. Det är som med bilar, sånt ska bara fungera! För om man ska laga något eller endast "fixa till" något så måste man vara utbildad eller överintresserad av just det ämnet för att kunna klara det.. Å sånt blir jag väldigt less på!

Yeye.. Nu ska jag dra igång ett avsnitt av Weeds å lägga mig i sängen.. Jag måste vara pigg imorron..
Hoppas att det går bra :/


Godnattkyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0