Mot Stockholm!

Jahaja.. Ytterligare en helg har gått å jag har haft så himla roligt!!
I fredags åkte jag upp till Hudik.. När jag kom fram gick jag till Antonia. Isabelle kom också å vi käkade middag tillsammans, det var mysigt och trevligt! Jag åkte en sväng till Jessica, Rikard och Max.. Vi pratade litegranna å efter några timmar åkte jag hem till Hanna, där Isabelle redan var.. Vi började festa lite å väntade spänt på att få se Mia som var på väg in till oss. Hon har varit i USA i ett år! Så grymt! När hon kom kändes det så overkligt.. Känns som om att hon varit med oss hela tiden samtidigt som det känns att hon har varit borta. Vi hade väldigt mysigt å försökte hinna prata så mycket som möjligt, men det är så svårt, man vet inte ens vart man ska börja. Det hinner hända väldigt mycket på ett år..! Sedan gick vi iaf till bockarna, det var kö.. Jobbigt.. Men tillslut kom vi in och vi shakade ass :) Det var riktigt roligt! Hann dock med att se två bråk också inom 5 minter.. Jag och Hanna fattade ingenting vi :S Efter krogen gick jag en sväng hem till Hanna å snackade med dem som var där, men sedan gick jag ner till Antonia å sov där.. En riktigt lyckad och mysig kväll!

I lördags kom Max hem till Antonia vid 9.30-tiden vi skulle vara barnvakt åt den lille.. Det är så roligt att träffa Max, han är den finaste som finns! Vi gick på staden å även våran kusin Anna kom. När klockan närmade sig ett hämtade Malin, Lövan och Adam upp mig å vi åkte till Go-carten där MammaSara stog och väntade.. Vi var bara 5 stycken som skulle köra, men det gjorde inget för det var hur roligt som helst iaf :) Vi körde två gånger. Andra gången är alltid roligare för då vågar man gasa lite mer å chansa lite.. Jag mejade ut lövan 2 gånger, hehe.. Så jag kom fyra :P
Efter detta begav vi oss mot Via.. Jag och Malin hoppade av hos henne å vi gjorde oss iordning inför kvällen. Efter ett tag kom Helena, Issa och Katrin.. När vi var snygga å redo gick vi över till Via-gården. Där fotbollsavslutningen skulle äga rum :) Vi åt thaimat, snackade, kollade på gamla bilder, hade prisutdelning, tacktal å allt vad det var :) Vi är ett riktigt härligt gäng, å jag konstaterade att vi nog är det snyggaste laget någonsin, fan vad alla är vackra! Efter fotbollsmatchen (där jag för övrigt förlorade 20 spänn) å efter charadern så begav vi oss in mot city.. Det var ju självklart August som gällde för hela slanten. Det var så roligt att det flesta följde med, vi dansade å det spelades bra musik. Jag höll utkik efter Ellen å Vickan som jag visste skulle vara där, å visst träffade jag dem :) Jag stötte även på Markus vilket var otroligt oväntat.. Vi pratade rätt länge å jag fick det viktigaste sagt. När det jobbiga pratet var över hade jag roligt igen..
Det var en otroligt lyckad kväll det här med, synd bara att det var så jävla kallt! Höll på att frysa ihjäl när vi gick till Statoil.. Jag vill inte ha vinter!

Igår var jag med Jessica, Rikard och Max nästan hela dagen.. Först slappade vi lite hemma hos dem, å sedan gick vi på en lååååång faktiskt skön promenad (jag gillar inte att gå men det gick bra den här gången ;P) Rikard sa att det var en liten skön runda man kunde gå.. Men tror fan att vi gick i 50 minuter, det kallar inte jag liten runda ;P Sedan åkte de på födelsedagsmiddag å då passade jag på att träffa Hanna. Vi pratade myste på å kollade på film.. Vid niotiden hämtade Rikard mig igen å jag åkte hem till dem. Å där pratades det å kollades det på film med.. Men jag var så himla trött så jag sov till och från genom hela filmen :S :P Det har varit en otroligt slitsam helg!

Jag tänkte åka hem till Stockholm igår, men när jag skulle beställa biljett så fanns det ingen sistaminuten kvar att beställa.. Det kostade 600spänn att åka hem annars. Så jag beställde en biljett tills idag istället..
Nu sitter jag på tåget å det är 45minuter försenat! Så jag vet inte om jag kommer hinna i tid till min föreläsning.. Vi får se.. Jag ska iaf plugga som en dåre denna vecka! Jag har tenta på onsdag igen, så jag måste framförallt plugga inför den..

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0