Elitserien!!!

Hello everybody :)

Jag har haft en riktig toppenhelg igen, så lovely!
I fredags var det middag här hemma. Det var jag, AZ, Felicia, Olivia & Rebecca (AZ:s juridikvänner som jag träffade för första gången) Vi hade det väldigt mysigt, kacklade en massa å kikade på Idol samtidigt. Vid tio-tiden begav vi oss mot juridicum, för där var det nämligen fest. Olivia och Felicia drog hem till sina pojkvänner istället, väldigt förståeligt :) Iaf så visade det sig att endast juridikstudenter fick komma in på festen, men efter lite vitalögner så tror jag att vi lurade entrévärden, för han släppte iaf in mig :)
Inne på festen var det bra drag, fast inte så mycket folk. Men det var roligt och jag träffade på många av AZ:s vänner å även andra folk. Som jag sagt förut, alltid troligt att lära känna nya människor! En mysig och lyckad kväll.

Förmiddagen ägnades åt att kika på en heldel avsnitt av Weeds och Entourage.. Underhållande! Degade i stort sett hela dagen. Men mot kvällningen var det dags att träffa Marcus & hans tjej; Maria (första gången jag träffar henne). Vi satte oss på ett café inne på Kungshallarna. Det var mysigt och trevligt. Vi pratade en massa strunt och en massa vettigt :P Maria är en riktigt fin och go tjej. De passar varandra väldigt bra. Så än finns det hopp för kärleken :) Efter det åkte jag hem igen. Jag hyrde den första filmen ur Johan Falk serien. Gick hem å kikade på den med AZ. Den var bra. I början var den lite yr, men sedan blev det bättre. Nu vill jag se nästa :)

Idag vaknade jag tidigt som vanligt, så började med att kika på lite serier, också som vanligt.. Det blev Greys Anatomy och Entourage.. Diskade undan lite, satte igång en tvättmaskin å gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag till Sollentuna, där blev jag upphämtad av gräbsen; Niklas & Johan.. Vi tre åkte till sporthallen för att kolla på Lovisas seriestart i Vollyboll.. På ELITNIVÅ!!!!! Bruden spelar i Elitserien.. Hur grym får man bli!? Jag har aldrig kollat på någon Vollybollmatch i överhuvudtaget tidigare, å jag kan ju lova att det var otroligt spännande och intressant :)!! Lovisa var skitduktig. Det var hon och en till tjej som var bäst i laget. Jag är grymt impad alltså!! Riktigt roligt att se! Vi kommer bli stammisar på varje hemmamatch, det är då en sak som är säker.. Efter matchen så var det en liten tjej som bad om hennes autograf, GRYMT! :)
Efter matchen åkte vi hem till Lovisa en sväng, å sedan gick vi å käkade pizza.. Smaskens :)
När vi glufsat i oss fetmaten åkte jag hemåt igen..
Å sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket..
Suttit å försökt lagt in bilder på facebook men det går så jääävla segt..




Lovisa har nummer 8


Vi höres gött fölk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0