Johan Falk

I fredags var det myskväll här hemma :) AnnaZaras föräldrar och mormor kom hit å vi lagade till tacos (btw 4:e fredagen i rad som jag äter det, tur att det är gott) Det var en trevlig middag å när det var färdig ätet så blev det dags för idol.. Vad man än säger så är det roligt att kommentera å kritisera de som sjunger, så underhållande tv det är det ju :)
När det var slut gick familjen Hägglund ner till sig å jag och AZ drog igång den fjärde Johan Falk- filmen! Alltså shit vad bra dom är! Ettan var lite yr i början men väldigt spännande på mitten någon gång när man började fatta hur allt låg till, andra filmen är otroligt bra precis som den är, jag var helt sönderstressad när den var slut(å när man har sånna känslor efter en film så har den varit bra), tredje filmen var också stressande å lite otäck.. Fjärde filmen var förjävla sorglig!!! Fy! Inte lika spännande men som sagt sorglig, så det är lika bra betyg det.. Nu längtar jag/vi tills 5:e och 6:e kommer ut.. Visst är det de sista, eller kommer det fler?

I lördags var det två plugghästar som kämpade för att bli lite smartare :P Det gick bra.. Men mot kvällningen så blev det dags för utgång :P AZ gick å käkade med sin famlij, å då kom Emma hit. Vi satt å snackade å hade det trevligt. AZ kom tillbaka å då kom även hennes kompis Madde, som hon känner från Thailand.. Vi fyra satt väl här till typ elva tror ja :S Å sedan drog vi in till Stureplan :P Haha.. Nämen, Madde hade kontakter här å var å iaf så skrev hon upp oss på en VIP-lista till Ambassadeur, det kändes ju inte lite nice att gå före i kön å slippa betala :) Det var mycket trevligt! Väl inne så var det väldigt stort, olika dansgolv överallt, å mycket folk som kom å gick.. Jag har aldrig varit på Stureplan förut men jag fick ändå inte riktigt den känslan som jag hade föreställt mig, det kändes som en vanlig krog bara, visst det fanns endel VIP-avdelningar å endel såg väl ut att vara "bättre än andra" men det var inget som störde mig.. Så man kan väl sammanfatta det som så att det finns nog betydligt värre stureplanskrogar å att den här passade mig ganska så bra.. Nackdel var det dock att det inte fanns några sittplatser, bara hög musik överallt, å det var lite jobbigt.. Visst jag älskar att dansa men man orkar inte det heeeeela tiden.. Så vi får väl se om det blir att vi går dit nå fler gånger.. Jag skule bara vilja hitta den ultimata klubben :)
Vid 3-tiden begav vi oss hemmåt, jag å AZ slank in på MackeDonken en sväng innan :P När vi kom till centralen hade vi en sån jäääävla tur.. För vår tunnelbana som går till hjulsta skulle komma om 3 minuter, å om vi inte hade hunnit med den så hade vi måstat vänta i 45minuter.. Så vi blev väldigt glada :) Tänk att så lite kan få en att bli så glad ibland :P
Å ännu gladare blev vi när vi insåg att klockan skulle ställas tillbaka, det betydde att vi skulle kunna sova en hel timme längre på söndagsmorgonen, LOVELY!

Igår hände det inte så mycket i denna lya inte.. Det blev väl endel plugg, men mestadels så slappade vi framför tv å datorer.. Lite jobbigt väder är det bara, känner endel höst-depp-vibbar komma över mig ibland.. Men får se till att övervinna dessa jobbiga å onödiga känslor!
Jag lagade iaf till en fisksufflé igår :) Den blev ganska bra, blev inte riktigt lika fluffig som mormor å mamma brukar få den, men smaken var åtminstonde god!

Idag har jag pluggat på bra på skolan.. Så det känns lite bättre.. Idag hade vi även en annan lärare på föreläsningen för vår riktiga är i Kina.. Å fan vad mycket bättre han var alltså! Nu kunde man ju till och med fatta storheten i det hela under hela föreläsningen! Så underbart! Jag tillhör eftermiddagsgruppen å då har vi inte honom, men om jag istället skulle börja gå på förmiddagarna så skulle jag ha honom.. Det känns faktiskt som om att det är värt det.. Ska fundera på det ett tag..
När klockan blev fyra så stog jag å AZ ombytta inne på Frescatihallen redo för lite Core i 30 minuter.. Shit vad jobbigt det var!! Endast mag- och ryggträning hela tiden! Men ni vet att jag älskar det så jag gick därifrån med glädje i hela kroppen :) Tror att det kallas endorfiner :P Skönt!
Imorgon ska vi gå på Basic Aerobic igen, vi gillade det starkt sist så det blir nog lika bra imorron..

Klockan är nu 22.30 å jag tänker faktiskt börja gå till sängs.. Vore skönt att lyckas med att sova; minst 8 timmar, åtminstonde en gång i veckan :P Så god natt på er allesammans!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0