You're my perfect little punchingbag

Jag klarade inte tentan... Jobbigt.. Tentan är på 6 uppgifter å man måste klara 4 för att bli godkänd, å man kan inte få bättre betyg än så, så det spelar ingen roll om man har 4 eller 6 rätt..
Men om man har 3 däremot som jag hade så blir det lite jobbigare :/
Jag klarade de 3 första uppgifterna på 20-30 minuter å det betyder att jag hade mer än en timme kvar att klara en av de 3 som var kvar.. Men icke..! Nee, men det var en väldigt svår tenta, man kan inte säga något annat. Å de tre sista uppgifterna hade jag knappt sett förut, så jag hade ingen aning om hur jag skulle lösa dem. Det var verkligen irriterande, konstigt eftersom att jag har gjort hela min problemsamling, alla mina övningstentor och några av de andras övningstentor å ändå hade jag inte stött på samma sorts uppgift som två av de sista frågorna var.. Men men, en sak fick jag iaf förklarat för mig direkt efter tentan av Johan & Lovisa, å det var inte alls svårt, bara att jag på något sätt inte hade lärt mig det :/
Jaja, första tentan någonsin som jag kuggar, så jag ska inte vara allt för ledsen :P Hehe.. Nämen, jag e faktiskt inte ledsen, å jag känner inte att det är hopplöst. Det är omtenta på onsdag redan å då ska jag klara den!
I will make it :) Bara bita i det sura äpplet ett tag, lära sig det jag inte kunde å komma ihåg det jag kunde så ordnar allt sig!

Det blev ingen poweryoga för mig å AZ igår, men istället så gick vi på Bodybalance idag.. Det var väl ungefär som jag hade väntat mig, lixom ingen konditionsträning direkt, men sträcka ut på musklerna, träna lite ben, mage, rygg å armar.. Ingen favorit kanske, men absolut en skön "fredagsträning" perfekt med en avslappning på slutet, höll på att somna på en gång ja :P
Nu när jag ändå pratar om träning så vill jag lova att jag hade världens träningsvärk sedan i tisdags då vi hade varit på Basic Aerobic.. Mina vader! Värken är fortfarande kvar. Mina vader är verkligen ingen favoritkroppsdel på mig. De bara krånglar hela tiden.. Å dessutom så måste jag bara påpeka att min jävlaskitischias är tillbaka igen.. Än så länge är den på en ganska så låg nivå så jag får bara ont när jag stått upp länge eller suttit ett bra tag. Men så började det de två andra gångerna också å sedan blev det bara värre å värre. Verkar som om att det kommer en gång varje vinter å sommar.. Så det blir väl bara för mig att börja knapra värktabletter snart igen då.. Blä!

Nu måste Mimmsi ta å sova.. Blev inte ett så roligt inlägg det här inte, men thats life.. Vill bara avsluta med Pinks text till låten; Please don't leave me, för den är så bra å den ploppar ofta upp i mitt huvud om dagarna :)


I don't know if I can yell any louder
how many times I've kicked you outta here?
Or said something insulting?

I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you in to pieces
When my heart is... broken!

Please don't leave me
Please don't leave me
I always say how I don't need you
but it's always gonna comes right back to this
please don't leave me


Can't you tell that this is all just a contest
the one who winns will be the one that hits the hardest
But baby I don't mean it
I mean it, I promise

Please don't leave me
Please don't leave me
I always say how I don't need you
but it always gonna comes right back to this
please don't leave me

I forgot to say out loud
how beatuiful you really are to me
I can't be without
you're my perfect litlle punchingbag
and I need you, I'm sorry


Jag tycker att verserna är bäst.. Skulle vilja byta ut refrängen ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0