Alla rätt :D

Ja då satte man omtentan galant då :) Jippi! Det var väldigt skönt. Fick alla rätt på 18minuter :P Hehe.. Det kan man kalla revanch (stavas?)!! Skööööönt!

På lördag är det Halloweenfest på Gröna Villan.. Det ska bli riktigt skojj, med middag, maskerad å hela kittet.. Nackdelen är bara den att jag har verkligen ingen aning om vad jag ska klä ut mig till :/ Var in på Buttericks idag men där vällde det in folk så jag kunde inte tänka.. Men det jag såg var att alla kläder var så himla dyra. Jag vill inte spendera så mycket pengar, eftersom att jag inte har så mycket att spendera med.. Jag vill ha förslag på vad man kan klä ut sig till som inte behöver vara så dyrt! Å det är bråttom, så snälla ni som läser, å jag vet hur många ni är, skriv gärna ett tips till mig.. Det skulle hjälpa mycket!

Idag har jag försökt plugga hela kvällen, det är så svårt.. Jag hatar förtillfället INDUKTION!! Vi hade en enda föreläsning om det, det står inget i boken om det, fast vi har ett kompendium som består av typ 4 sidor text plus ca 15 övningsuppgifter. Bra tänkte jag att det var övningsuppgifter, nä men då finns det inget jävla facit till!! Hur ska man då veta om man gör rätt eller inte å hur ska man då kunna lära sig :S Det tyckte jag var väldigt dumt, särskilt nu, när vi ska lösa två sånna uppgifter å lämna in lösningarna till vår lärare på fredag.. WTF! Blir sinnig :@

På lördag innan festen ska jag åka å träffa Elin, Alex & Elida.. Det ska bli riktigt mysigt. Lilltjejen växer ju så fort så det gäller att hänga med så att man inte missar något :) Den här gången ska jag hoppa av på rätt station :P Haha... Sist hoppade jag av fel, jag visste att jag skulle till telefonplan, å jag trodde att jag hoppade av där. Men när jag kom ut så kände jag inte alls igen mig, jag gick runt å letade ett tag å sedan ringde jag Elin å frågade hur jag skulle gå, hon försökte förklara men jag kände inte igen något som hon sa. Så jag gick tillbaka till tunnelbanan å då ser jag att det står midsommarkransen där.. Då har jag alltså hoppat av en station för tidigt, omedvetet! Jag är ju yr å knäpp ibland ja :P Men sedan gick det bra iaf :)




Dags för sängen.. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Lövgren

Hej Vännen!

Jag ska med på maskerad fest på lördag, ska vara zlatan jag :) kanske inte ett bra tips men men, du kan kanske få användning av din balklänning och klä ut dig till någon kanske? :P

Snart måste vi höras av! Pusss

2009-10-29 @ 17:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0