Pluggplugg..

Idag var jag kvar på skolan ända till 17.30.. Har pluggat en massa algebra.. Gjorde klart de uppgifter jag behöver på problemsamlingarna för att få de där 3 bonuspoängen, så nu är det fixat iaf :) Så 12 poäng behöver jag klara på tentan.. Känns ju inte helt omöjligt men ändå väldigt osäkert.. Än så länge vet jag att jag inte skulle klara det, men det e 3 dagar kvar att plugga på, jag hoppas att allt kommer falla på plats i min hjärna!
Imorgon ska jag gå upp samma tid som vanligt men stanna hemma för att i lugn och ro göra en övningstenta.. Jag ska inte använda nå böcker, anteckningar eller nå vänner att fråga, utan det ska vara precis som om att det vore den riktiga tentan.. Jag vet inte riktigt hur mycket jag skulle klara själv, så det är en väldigt bra övning. Å på torsdag går läraren igen hur man ska svara.. Jag hoppas att det kommer kännas relativt bra efteråt..
När jag e klar är det tänkt att jag ska dra till skolan, vi har ingen föreläsning, men vi tänkte plugga ändå tills det blir kväll.. Det är bara att köra gärnet nu!!! Plugga, plugga, plugga!

När jag kom hem så var hela familjen Hägglund här :) De hade tagit med sig grejer från Sandviken, varav två skinnfåtöljer, ett tvbord och en platt-tv.. Så nu har man minsan det också i denna fina lilla lägenhet :)!! Lovely!
Kerstin hade även köpt en varsin chokladkalender till mig & AZ, hehe, det var gulligt :)

Jag är väldigt trött.. Har inte sovit så många timmar, å hjärnan är helt slut av allt tänkande.. Så jag tänkte börja dra mig tillbaka redan nu för att börja läsa den tredje boken: Ljudet av ditt hjärta..

Så vi hörs imorron gott folk..

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Mimmi!Det är bara att ge järnet nu och öka in i det sista. Rätt tänkt med pluggandet tycker jag. Går det så går det!Puss!

2009-11-24 @ 22:34:09
Postat av: Lisa

Svar: Yes nu är de gjort vettu ;) Bilder kommer senare.. är så dålig på de där med foton på mig själv jag.. :)Men ska se om jag kan bjuda på mig lite :P

2009-11-24 @ 22:56:10
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lycka till med pluggandet vännen, håller tummarna för dig :)

2009-11-24 @ 22:57:55
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0