"Moster Mimmi i Tåckålm"

Det har gått bra på skolan idag.. Vi har redan löst 6 uppgifter var på våra problemsamlingar för denna vecka.. Nu behöver jag bara klara 2 till innan fredag så ligger jag bra till inför nästa problemsamling.. Å som förhoppningsvis kommer leda till att jag får mina 3 bonuspoäng innan tentan.. Det beror på den där inlämnade induktionsuppgiften också, jag har lämnat in den för andra gången nu, så jag hoppas verkligen att den blir godkänd denna gång!

Idag tränade jag själv, eller själv var jag väl inte eftersom att det var ett gruppträningspass, men jag menar utan AZ.. Det var duktigt gjort av mig tycker jag.. För det e så svårt att släpa sig iväg på träning, betydligt lättare när man e två om saken för då är det ingen som vill dra sig ur, iaf inte före den andre :P
Men efteråt är det ju alltid skönt, vilket det var även idag, så beröm till mig själv där..!

Jag har bestämt mig för att åka hem till Hudik på fredag.. Det känns riktigt skönt. Jag saknar alla! Antonia fyller år imorron också å snart drar hon till fjällen å då vet man ju inte när man ser henne nästa gång.. Så det stämde bra denna helg, å dessutom så fyller Max (2!!!!!) år nästa vecka så då kan jag passa på att gratta honom också.. Lite deprimerad blev jag när jag hörde att det var Magnus helg denna vecka.. Men jag hinner träffa gullpojken några timmar på fredag iaf, å jag längtar så!! Maxen brukar ringa mig ibland :P Han säger: "Mimmi, moster Mimmi, tåckålm".. Jag tror minsan att han saknar mig lite också :) Han är så söööt!!!!

Nu börjar jag äntligen få lite ordning på min externa hårddisk som jag köpte för drygt en vecka sedan.. Den har krånglat en massa å verkligen gått mig på nerverna, egentligen är det väl kanske datorn som jag borde ha varit irriterad på för det var den som inte kunde "installera" hårddisken.. Det har den fortfarande inte gjort, men ibland fungerar det ändå, å jag har hittat endel trix som gör att det nästan fungerar varje gång nu :) Det får duga för tillfället.. Äntligen kan jag spara alla serier.. Synd att det är typ 3 år försent bara, en massa avsnitt som gått förlorade..! Men men, bättre sent än aldrig :)

Det var allt för mig idag, inte så mycket intressant kanske, men that's life. E så sugen på att läsa bok nu så jag kan inte ens koncentrera mig på att försöka komma på något att skriva om :P Har kommit mer än halvvägs in på andra boken, så jag kommer garanterat hinna läsa ut den innan permiären :) Som är om 10 dagar!!!!


Go'natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0