Mindre än 3 timmar kvar!!!!

Nu sitter jag i soffan med datorn i knäet å Twilight är på i bakgrunden :) Jag satte igång filmen så fort jag kom hem.. Får se om jag hinner se klart den innan vi ska dra till bion :P Det ska bli så himla roligt spännande att se New Moon!!

Jag längtar så mycket! Hela dagen har varit upp och ner! Jag kan inte koncentrera mig! Jag brukar aldrig bli såhär, jag är helt besatt! Tror inte att jag har varit så här galen i nått annat förut :S Varken kändisar, filmer eller what so ever.. Så jag säger bara The TwilightSaga is the shit!!!!! LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!
Jag hoppas, hoppas verkligen att den är bra! Antonia hade sett den i natt å sa att den var toppen :) Å jag luskade fram lite saker som jag egentligen inte ville veta iförväg också, men jag kan bara inte hålla mig..
LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!

Ni som har fördommar ska bara vara tysta om ni varken har sett filmen eller läst böckerna! Visst självklart är den riktade till ungdommar, å framför allt kanske tjejer.. Men allt fler å fler människor börjar förstå att det faktiskt är en väldigt bra kärlekshistoria! Jag ser det inte som en klassisk vampyrfilm, för då kan jag förstå att man kanske blir lite besviken, detta är ju en förjävla bra och omöjlig kärlekshistoria!!!! Sååååå bra!!!!!

Å allt snack om att man tycker om filmen bara för att "Edward" är så snygg är bara löjligt.. Kan bli så irriterad på det.. Jag tycker om denna historia å sen är det bara ett plus att skådisarna ser bra ut, å i boken ska de ju vara obeskrivligt vackra så det är bara så det ska vara!!!
Fan, man ser väl bara snygga skådisar i vilken film man än väljer! Sen har det blivit lite mer uppmärksammat nu med Twilight, men det är för att den är så stor!!




So lovely!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0