Kyckling Thai!

Idag klarade vi 2 uppgiter till på problemsamlingen så det räcker för denna vecka.. Nu ska jag koncentrera mig på de sista seminarieuppgifterna istället.. De såg ut att vara svåra som vanligt, men ska verkligen försöka fixa dem imorron.. Skönt att det är sista gången.. Sen kommer jag iofs måsta komplettera, men vet inte hur det kommer gå till väga riktigt än..

Jag hämtade äntligen ut mitt Studentkort på Allhuset idag! Det var verkligen på tiden. Å sedan åkte jag in till stan för att köpa presenter åt Maxen.. Jag hittade lite saker som jag tror kommer bli perfekt åt honom :) Efter ett tag kom även AZ å gjorde sällskap med mig på stan.
Trots att jag är fattig nu så lyckades AZ lura med mig på att gå till vårt favoritställe å käka.. Dyyyrt, men ack så gott :P Det är inte för att det är mysigt, det är mittemot Centralstation, tan för att det är hur god mat som helst där. Restaurangen heter typ Panda och är en thailändsk restaurang.. Jag äter alltid Kyckling Thai, så den är absolut att rekomendera :)


Käkar Kyckling Thai

Onödig information från stockholmslyan:
Jag brukar alltid lägga mig före AZ å oftast hinner jag somna innan hon lägger sig.. Men när hon ska smyga in å ska lägga sig brukar jag vakna till å säga något lustigt som jag sedan inte kommer ihåg dagen efter. Det har hänt flera gånger tydligen :S :P För några nätter sedan så hade jag satt mig upp å kollat på henne och sagt; "vad gör du?" å flinat som fan.. Haha.. Hon var precis påväg att lägga sig under täcket, hon blev helt ställd eftersom hon trodde att jag sov, samtidigt som det kändes som om att hon hade gjort något fel :P Hon hade inte direkt svarat, men jag hmmade, skrattade lite å vände mig åt andra hållet och fortsatte sova :P
Konstigt sånt där när man blir väckt, man lixom drömmer fortfarande..

Idag fyller Antonia år, så grattis till henne! Hon fick en minidator av oss, å jag är då ganska säker på att hon blev glad :) Grattis, grattis till 19-åringen!

Det var allt för ikväll.. Nu ska jag kika lite på Weeds å sedan läsa.. Å ni vet redan vad jag läser :P


Pusshaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0