Höjdpunkten på dagen..

Imorse klev jag upp 06.30, skulle nämligen hinna komma till skolan till morgonförläsningen. Å det hann jag, kom precis 08.30 :) Jag är så tacksam för dessa tidiga föreläsningar för han är så himla mycket bättre, jag hänger med på 90% av det han säger å det gillas ju starkt!
Men om jag ska vara ärlig så var jag inte så aktiv resterande delen av dagen, jag orkade helt enkelt inte. Problemsamlingen är klar å jag gjorde 2 seminarieuppgifter. Jag hade mycket väl kunnat å jag borde nog ha tentapluggat..  Men som sagt, jag orkade inte!
Vår första stora "riktiga" tenta är om 16 dagar! Jag är jättenervös.. Måste kolla på gamla tentor å börja lära mig det! För det finns lösningsförslag till alla dem iaf :)

Men höjdpunkten varje dag är iaf bussresan till och från skolan :P Jag vet, jag måste vara knäpp. Men när jag åker buss så kan jag med gott samvete ta det lungt läsa de underbara böckerna!
Nu har jag läst ut 2:a boken, så jag är verkligen förberedd att gå på premiären nästa fredag, jag läääängtar!!
Vill börja läsa 3:an igen samtidigt som jag vill vänta tills jag har sett filmen, för jag är rädd att jag blandar ihop tvåan å trean annars :P Hehe.. Men jag kommer nog inte kunna hålla mig, för som sagt var, det är verkligen höjdpunkten för dagen att ha de där 30 minuterna i lugn och ro och bara försvinna in i en annan värld!!

Idag blev det lasagne till middag :) Jag tycker att det är jättegott, dessutom räcker det så himla länge. En middag å typ 5 lunchlådor, det är kanon det! Då är det bara att frysa ner och alltid ha en lasagnelåda i reserv!


Påväg till skolan..

Nu åker mössan fram igen.. Det har ju börjat blivit så jädrans kallt! Jag gillar inte kyla, inte alls! Skulle behöva köpa mig en ordentlig vinterjacka också, så less på att frysa. Jag vill hellre svettas å kunna ta ett dopp för att svalka mig! Bor jag i fel land?

Imorgon åker jag till Hudiksvaaaaaaall, jippi! Det ska bli en riktigt mysig helg :)
Nu ska jag och AZ mysa, det blir; Mammas Pojkar, den nya serien Glee, å sedan en film.. Vi får ta vårt helgmys idag istället eftersom att jag lämnar henne hela helgen.. Kanske att vi ska unna oss lite godis..?

Ska försöka skriva något ihelgen, på tågresan kan jag uppdatera min blogg lite iaf..

Bye bye så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma L

Jag har snart läst ut första boken :D Ska verkligen försöka hinna läsa klart den andra också!! hehehe

2009-11-13 @ 00:17:12
URL: http://emmamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0