Mörkt och Ensamt

Ensam, trött, ensam, slut i huvve, ensam, uttråkad, ensam, utmattad, ensam..!

Nee, fy.. Denna krävande pluggning tar snart kål på mig.. Orkar inte nå mer. Kan jag inte bara kunna skiten så att jag kan skriva godkänt! Jag blir alldeles knäpp i huvudet när jag är så utmattad.. Tänker för mycket och för konstigt..!

Har som ni förstår pluggat heeeeeela lååååånga dagen idag med :/ Var på skolan från 08.30-18.00.. Först kändes det riktigt bra, vi gick igenom övningstentan å allt vi hade gjort var i stort sett rätt. Så med glädje gick jag från lektionen med energi om att jag faktiskt kommer klara tentan.. Men det tog inte lång tid innan det ändrades, vi nöter på Bögvads tentor nu, å de är helt jävla dum i huvve!! Den ena uppgiften värre än den andra. Man fattar inte vad han vill veta, å när man kollar i facit fattar man ibland ännu mindre! SKIT! Så irriterande! Men jag nötte å nötte å nötte, å när klockan närmade sig 18.00 så kändes det som om att jag kunde mindre än vad jag kunnat på morgonen.. Men hjärnan är väl helt tom, så jag lära sova på saken å hoppas på att det faller på plats under natten :S
Endast en enda dag kvar att plugga på.. Sedan är det the big day.. Shit.. Kommer vara väldigt nervös, för jag vill verkligen klara skiten! Håll tummarna för mig!!!

När jag kom hem var det mörkt, kallt och tomt i lägenheten.. Inte precis vad man längtar efter när man slitit en hel dag i skolan. AZ hade redan åkt till Gnarp. Det kändes väldigt ensamt..
Jag är så van att bo med folk, har i stort sett alltid bott med någon, det var bara typ en månad som jag bodde själv. Å jag flyttade trots allt hemifrån när jag var 16, å har inte flyttat hem igen nångång heller.. Jag vill ha människor runt mig, vill kunna prata å disskutera å även känna att man bara skulle vilja vara ifred.. Men vissa dagar behöver man ha någon vid sin sida mer än andra, å idag är det en sån dag. En riktig ensam-deppardag när jag tycker synd om mig själv å plågar mig själv med en massa onödiga, patetiska tankar.. Så jag får skylla mig själv, jag gör mig själv illa..
Jag började tända upp lägenheten, alla lampor som gick, satte igång tvn, lagade mat, startade datorn å läste lite samtidigt.. Allt för att sysselsätta mig själv med erfarenhet att det kan bli för mycket grubblerier annars..
Jag lyckades ganska bra tills det blev strömavbrott! Hur ofta är det strömavbrott nuförtiden egentligen :S Inte ofta, så länge det inte e värsta ovädret enligt mig själv. Men strömavbrott blev det å ännu mörkare å ensammare blev det! Det höll väl i sig i ca 2-3 minuter, men det var tillräckligt länge för att få mig en grad mer deprimerad i den mörka, läskiga lägenheten.. Usch..

Det här blev ju ett väldigt uppiggande å roligt inlägg.. Men det måste väl vara sånna ibland också. Å jag känner att jag redan mår bättre. Jag måste bara prata ur mig allt, släppa på trycket så att det blir jämnvikt..
Jag längtar iaf tills på lördag klockan 15.00 när denna tunga press är över å jag kan slappna av i några dagar.. Å förhoppningsvis ha en bra känsla i kroppen.. Det ser jag framemot!

Hoppas att ni kan sova gott i natt.. Tror inte att jag kommer kunna göra det, men jag ska försöka..
GodNatt!

Kommentarer
Postat av: #10

Håller tummarna för dig vännen, tänker på dig!

2009-11-27 @ 00:03:36
Postat av: Nonii

Heja Heja Gumman du DU är BÄST hur det än går! Tänker på dig ville jag bara säga och Jag HÅLLER TUMMARNA, FINGRARNA,TÅRNA för dig!!



Så typiskt åxå att det blev strömavbrott.... Ovanligt för oss när man vill att allt ska funka ändå lixåm..

Nått som kan muntra upp dig... Eclipse kommer den 30 Juni!! Och en till sak Jejje kommer ju ner nu så kansake hinner umgås med henne! ;)..



Många Kramisar Nonii <3 Lill syrran

2009-11-27 @ 02:21:43
URL: http://nonii.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hej vännen!

Du är så otroligt duktig som kämpar på, och jag lovar dig att det kommer att visa sig om nått år hur duktigt och ambtiös du är!

DU har alltid varit så duktig i skolan och jag är stolt över dig!

Har du fått veta hur det gick?



Du skulle ha ringt mig, jag satt bara hemma ensam och själv jag med..

Och så som det ser ut är så kommer jag vara helt solo nu fram till bebis kommer om ca 8 veckor..

Så råkar du ha en dag ledig och lite pengar över så är du mer än varmt välkommen hem till mig..



Tänker på dig!

Pussssar<3

2009-11-30 @ 15:40:26
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0