Underbar helg!

Jag har haft det så bra i helgen å det finns så mycket att berätta att det är svårt att veta vart jag ska börja.. Tror inte att jag orkar skriva så mycket om den faktiskt, ni som var med vet hur underbart och roligt vi hade det :)
I fredags var vi ju på New Moon som ni bör veta vid det här laget, å jag var alldeles hispig hela vägen in i salongen.. Sedan blev jag så less på alla tjejer som skrek å grina för minsta lilla grej, men tillslut lyckades jag koppla bort det å bara njöt av filmen istället :) Jag har ju varit rädd att varulvarna inte skulle bli nå bra, men det blev dem! Det var riktigt nice gjort, så det är jag helnöjd med :) Filmen var självklart bra! Jag är nöjd, dock tyckte jag att de hade stressat in lite grejer ibland så att det blev lite konstigt, tur att jag har läst böckerna annars skulle jag ha varit lite förvirrad.. Men som sagt, den var riktigt bra.. Vill bara se den igen å igen å igen så att jag kan analysera å se vad jag missade första gången osv :) En film blir så mycket bättre andra gången man ser den..! Nu tänkte jag ta å börja läsa tredje boken igen, ska bara vänta på att AZ ska läsa ut den så att jag kan låna den :) Efter bion gick vi ut på några krogar å kikade läget, vi hade mycket trevligt :)


Astronomerna festar loss :)

I lördags var det ferre här hemma, det kom rätt så mycket folk, typ bara killar :P Hehe.. Det var nice för oss, men vet inte vad grabbarna tyckte.. Det verkade då rå allt som om att de hade roligt :) Endel bilder är knäppta å utlagda på fejjan.. Men för övrigt så var vi här hemma till typ 23.30 då vi åkte in till centralen splittrades vi lite men jag och några till gick ut på söder iaf :) Där var det trevligt, men som alltid är det som bäst på förfesten :)

Igår var det slappsöndag numer one iaf! Shit.. Låg i samma tröja hela dagen.. Snuskigt.. Uscha, man blir inge fräsch då e.. Men trevligt hade vi, hehe, det var jag, AZ & Isabelle.. Kikade på serier å snackade en massa gojja :)


Som ni ser var vi ena riktigt slöshasar! Haha :P

Idag har jag varit på skolan all day long.. Har endast pluggat en massa algebra i och med att TENTAN är på lördag! Shit alltså, jag är väldigt nervös. Vill så gärna klara den så att man har det överstökat, så drygt att måsta göra om den i början på januari om jag skulle kugga.. Så jag ska verkligen ge gärnet denna vecka, trots att det känns som om att jag inte har någon skolork kvar.. Får trösta mig med att jag inte är ensam och att vi är ett stort gäng som pluggar ihop nu, det finns alltid någon att fråga å alltid en som vet svaret! That's what friends are for!

Nu e det alldels för sent för lilla Mimmi att vara uppe å blogga.. Borde ha somnat för flera timmar sedan.. Men jag vill bara tacka alla som varit med å bidragit till en toppenhelg :)!!
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0