Seg dator!

Nu krånglar mitt internet igen :@ Less jag blir! Jag kan inte lägga in nå bilder här på bloggen, fattar inte varför :S Jag som för en gångs skull tänkte lägga in ganska mycket bilder på vad min helg hade att erbjuda.. Men självklart ska det inte fungera! Jag lyckades få in en bild på Maxen iaf, det är när han öppnar paketen som han fick av sin kära moster :) Å alla ser ju hur glad han är! Å nu lyckades jag få in en till, hmm.. Det kanske bara är så att det tar otroligt låååååångt tid av någon anledning..!! Jobbigt! Men jag testar att ta in alla som jag vill då iaf :)
Max hade även knäppt kort på dagis för första gången. Alltså hur söt får man bli!? Världens gulligaste bild. Nu är han med mig i plånboken och på almanackan :) Å jag går stolt runt å visar bilden för alla som jag känner!


Öppnar paket från moster                                  Leker med Rikard

Idag har vi gjort 8 uppgifter på den senaste problemsamlingen, det känns ju helt enkelt underbart :)! Så i en och en halv vecka framöver nu är det BARA algebra som gäller!! Ska börja med nästa veckas problemsamling imorron å förhoppningsvis hinna klart den innan helgen så är det bara att tentaplugga hädanefter! För jag har ju tentan nästa lördag! Jag måste kunna alla gamla tentor å veta hur man gör på alla de uppgifterna och jag måste läsa kapitlena i boken å fatta vad som står, å jag måste klara av att göra större delen av övningsuppgifterna i boken!! Jag måste klara det här!!! Jag ser trots allt ett ljus, så kom igen nu Mimmi, ta fram din smaraste sida!!!

När jag var hemma ihelgen så passade jag på att packa ner lite grejer som jag saknat.. Bland annat min nya kjol, så det blir nog att jag tar på mig den på lördag :) Ja, just det! På lördag blire partaj här hemma! Ska fira två klasskompisar samt umgås med alla som både jag & AZ känner här nere :) Jag hoppas att det flesta kan komma så att det blir så roligt som möjligt!
Här kommer det mer bilder från helgen :)


Antonia på restaurangen                        Mamma & Jessica på restaurangen

Nu är det dags för mig att sova.. Ska upp till den tidiga föreläsningen imorron å sedan köra stenhårt hela dagen till 16.00.. För då ska jag dra till Frescati-hallen å köra PowerYoga med AZ :) Det har vi inte gjort någon gång förut så vi får hoppas att det är något bra :) Å när vi kommer hem ska vi städa lyan så att det är fint när allt folk kommer på lördag :) Men innan lördag är det en sak till som jag längtar efter; New Moon!!! På fredag ska vi ju på på premiären, Jag, AZ, Issa & Emma! Längtar så mycket!!!!!


Den svarthårige, den rödhårige och blondinen är väldigt bra vänner trots de olika hårfärgerna och de olika klädstilarna :P Så olika men ändå så lika! Vår vänskap är stark, har funnits länge och kommer inte att försvinna!
Love you guys <3


Så puss och god natt på er!! Inatt hoppas jag att jag drömmer något bra.. Jag drömmer mardrömmar allt för ofta nuförtin.. Vaknar mitt i natten å är livrädd eller jätteledsen.. Det är jobbigt.. Jag vill sova gott i natt! Snälla!!
ByeBye!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dig med bruden :) <3<3<3<3<3<3<3

2009-11-19 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0