Underbar helg!

Helgen har varit helt underbar!! Har umgåtts med de bästa! Som sagt så spenderades större delen av fredagen åt att umgås med Maxen.. Han fick mina presenter, jag hade köpt en bilarhandduk och två bilarhaklappar.. Han blev glad för båda kan jag säga med glädje.. Så fort han såg att det var en sån fin handduk ville han hoppa in i duschen så att han kunde få torka sig med den :) Han är för söt! Så det var bara lyda order å låta honom duscha, så det var väldigt lyckat :)
Vi kikade på Idol å jag satt återigen å skämdes när Eddie sjöng, fy fan.. Nu drog han till och med ner Reza i fördärvet när de sjöng tillsammans.. Skönt att han åkte ut!
När jag lagt Maxen så kom Hanna å hämtade mig.. Vi kikade på film hemma hos henne å jag sov även där..

På lördagsmorgonen hämtade Jessica mig och vi begav oss mot Sundsvall för att träffa Mamma och Antonia.. Vi hade en mysig stund på stan tillsammans och vi lyxade till det med en riktigt fin lunch :) Antonia var tvungen att ta bussen vid 18-tiden så då bestämde vi oss andra tre för att gå på bio :) Det blev; "Trubbel i paradiset" den får godkänt, man skrattade å så ibland men den var inte topp tio direkt.. Men en må bra film! Efter det gick vi hem till mammsen ett tag å pratade om allt möjligt.. När klockan började bli rätt mycket åkte vi alla tre in till Hudiksvall igen och vi hämtade upp Isabelle på vägen :) Mamma och Jessica fortsatte att mysa på hemma hos Jessica. Medans jag, Hanna, Isabelle och Antonia (som hade slutat jobba) förfestade hemma hos Hanna.. Vi hade också mysigt, men när det blev dags för krogen så gick vi faktiskt på Stadt, det såg helt dött ut på August så jag fick ge mig.. Inne på Stadt var det inte heller så mycket folk, men vi hade roligt :) Även roligt att man har blivit halvkändis PÅ GRUND AV Anna.. Hehe, men men, än så länge skadar det väl inte :P Lyckad kväll!

I söndags blev jag och Antonia upphämtad av mamma och Jessica åsså åkte vi hem till Jessica.. Där fick vi frukost, jippi :) Vi slappade framför teven ett bra tag, å vi spelade spel å när Rikard kom hem så lagade han till en riktigt god måltid åt oss, det är en sån service där :P På eftermiddagen mot kvällningen åkte jag hem till Hanna (fast hon var inte hemma, hon jobbade, men jag "lånade" hennes lägenhet :P) åsså kom Malin och Lisa dit :) Det var längesedan vi umgicks bara för att prata å ha det trevligt.. Så det var mycket som sas och det var väldigt roligt att träffa dem! Lisa åkte hem vid 22.30 å Malin stannade ett tag till.. När Hanna kom hem, kom även Antonia å vi tre kikade på en massa youtube-klipp om New Moon, allt från intervjuer till nya scener och bakom kameran, ja allt som fanns helt enkelt.. Detta tog några timmar så det blev väldigt sent innan vi la oss.. Alla fick minsan plats i Hannas dubbelsäng :)

Igår hoppade jag på tåget mot Stockholm klockan 08.58.. Tågresan gick snabbt, jag spenderade större delen av tiden med att skriva ett mail till Johanna :) Jag lyckades även uppfatta ett samtal av två damer som satt bakom mig.. De båda var i 40-års åldern och den ena läste The TwilightSaga :) Å hon sa att hon var helt fast i den, var redan inne på tredje boken.. Hon skämdes lite när hon köpte dem eftersom att det var ungdomsböcker men det hindrade henne ändå inte eftersom att de var så bra.. Jag blev så glad när jag hörde det, jag säger ju det, det är förjävla bra böcker, ålder eller kön spelar ingen roll! LÄS DEM!!!
På kvällen kikade jag på några avsnitt av True Blood å shit vad spännande det var! Nu är det helt crazy!

Idag var jag i skolan.. Vi hade den tråkigaste å värdelösaste föreläsningen EVER! Han började med att skriva upp rubriken för dagens genomgång på tavlan och i normala fall brukar den bestå av två-tre ord.. Men idag! Shit! Det var: Linjära homogena differentialekvationer av andra ordningen med en konstant koefficient.. Redan då fattade jag att det var kört! Men jag skrev av allting å jag hoppas att jag fattar skiten innan den 15 december :/
När klockan närmade sig 16.00 åkte jag upp till universistetet, jag och AZ skulle träna idag, men hon hade GLÖMT alla grejer hemma så jag tränade själv istället.. Bra gjort av mig :) Jag gruvade mig innan, men efteråt var det riktigt skönt. Det var Basic Aerobic idag å vi började med nya steg, så det var roligt!
När jag kom hem tittade vi på de sista avsnitten av True Blood! Det sista som hände var så hjärtkrossande att det bara ilade till i mig! Fan vad ledsen jag blir! När kommer 3:e säsongen? Jag vill se fortsättningen NU!!

Jag skulle lägga upp en massa bilder i detta inlägg, men det fungerar inte! Så jag ger upp.. Jag försöker lägga in dem imorron istället!


God natt! Puss&Kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv för helgen gumman :) de får vi göra om :)

2009-11-18 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0