True Blood

Nu sitter jag på tåget mot Hudiksvall.. Har åkt förbi Söderhamn, å ska vara framme om mindre än en halvtimme :) Jag ska njuta av varje minut som jag har med lillMaxen när jag träffar honom! Min favorit! Snart kommer jag att få två favoriter :P Jag hoppas att bäbisen "ploppar" ut när jag är hemma under jullovet :) Beräknad dag för Jessica är 
8:onde januari, jag hoppas att den kommer lite tidigare, fast inte under år 2009 för då tycker jag synd om decemberbarnet :P

Igår läste jag ju ut andra boken; När jag hör din röst.. Å i slutet på den boken är det så jäkla bra! Eller det är bra hela tiden, men i slutet så är det så romantiskt så jag tror att jag får nå fel! Jag får inte nog, skulle kunna läsa det kapitlet om och om igen. Bella är så dum, hon tror inte att någon som Edward kan älska henne, för hon är väl ingen speciell.. Men det är precis det som är så himla bra, han vill ha just henne, och tillslut så inser hon det!
Jag är imponerad av författare, hur kan de få så många känslor att komma upp till ytan, å man ser verkligen allt framför sig när man läser. Det är en stor talang att ha en sån fantasi och sedan kunna berätta om det på ett sånt bra sätt! Go författare :)!! Måste bara säga det igen, längtar tills jag får gå på premiären!!!!!! Bara en vecka kvar nu :) Det är så roligt när man hör fler och fler folk prata om denna saga, gamla som unga, för den är verkligen stor, å jag vet att den kommer bli ännu mer populär nu när andra filmen släpps.. Jag tror att fler killar kommer tycka/våga säga att filmerna faktiskt är bra, för i New Moon är det lite mer fart och fajt!

Jag tittade ut genom fönstret nu och gissa vad jag såg!?! :O Jo, SNÖ! Det ligger snö på marken! Shit det e vinter nu alltså :S I Stockholm har det faktiskt snöat några gånger, men det har aldrig lagt sig på marken (undrar om det kommer göra det i överhuvudtaget :S). När det ändå är vinter så tycker jag att det ska vara snö, det tycker jag framför allt för att det lyser upp allt det mörka. Jag tycker inte om när det är mörkt, men snö gör det lite lättare att se :) Det finns en till positiv sak när det är mörkt å det är att man kan tända en massa ljus å mysa! Det blir inte samma känsla på sommaren. Men sen var det slut på positiva saker.. Jag vill ha sommar :P

Det blev ingen film för mig å AZ igår, däremot så blev det två avsnitt av True Blood, vilket vi båda gillade :) Det är en cool serie. Även den handlar om vampyrer :P Vampyrerna är en del av samhället, så det säljs True Blood på krogar med olika blodsorter, det är en riktigt grym idé tycker jag.. Serien handlar om en "vanlig" tjej som är servitris på en pub, men hon är lite annorlunda, hon kan läsa tankar.. Hon förälskar sig i en vampyr och divere problem uppstår. Det visar sig även att det inte bara är vampyrer som är sanna, det finns mycke andra konstiga varelser också.. Väldigt spännande, konstig och sensuell serie.. Den gillas starkt!
Å vår alldeles egna Alexander Skarsgård spelar en större roll också, å han är ju inte fel att titta på, iaf inte i andra säsongen när han fixar till håret :) Han är också en vampyr och han kommer från Sverige, wow :P Haha, så ibland säger han endel kommentarer på svenska, jag tycker det är roligt :) Å igår var det en hel scen med endast svenska konversationer :) Säsong 2 avsnitt 6.. Det är gulligt när ickesvenskar ska framstå som svenskar, så sött när de pratar med honom :) När jag kollar på serier så har jag utan text, men nu då på True Blood så kommer det upp engelsktext när de pratar svenska :P Hehe.. Tvärtom lixom :)

Näe nu ska jag sluta.. Ha en bra helg alla som jag känner!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0