Maxipaxi :)

Jag e inte så duktig på att skriva blogg regelbundet har jag märkt :P Fast nu har det faktiskt berott på att jag haft så jäkla mycket att göra, å när man väl har varit hemma så internet knappt fungerat..
Jag jobbar iaf för fullt i Hassela nu. Det har varit rätt yrt med olika restaurangchefer till och från, men jag tror äntligen att det kanske kan bli lite stabilitet i arbetet.
För övrigt så har jag en otroligt outhärdlig hosta sen en vecka tillbaka. Det gör inte direkt ont, men jag hostar typ hela tiden vilket tär på både min hals och min omgivning. Var på apoteket idag iaf å köpte nått att knapra på, så jag hoppas att det kommer bli bättre.

Idag var jag även å hälsade på Jessica och Max. Max växer som en galning, hur ska man kunna hinna hänga med i hans takt :) Om man säger dansa Max så dansar han, klappa händerna förstår han också, slängpussar kan han minsan göra å att ha hjälp när man duschar, det e ju helt oacceptabelt :)
Vi gick på en liten promenad å han gick alldeles själv hur långt som helst. Stannade till några gånger för att se sig om å peka på nått å säga; Thiiitha :P Ibland stannade han till å satte sig på huk å flinade, jag och Jessica antar att det var för att vila sig lite så att han orkade gå ännu längre :) Den lilla sötnosen får jag aldrig nog av!

På lördag ska jag och Markus fixa till med en liten Thaimiddag :) Det kommer bli mysigt. Ska låna lite pynt från Hassela, det passade så bra att det var fullmoonparty där för nån helg sedan! När middagen väl är igång ska vi knäppa nån bra bild för att sedan skicka in den till en tävling för att vinna en resa för två till Thailand! Det magiska landet :) Vi bara måste vinna!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Vi hörs om nått tag!

Jag älskar dig, min familj å mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0