Time goes by so slowly..!

Blir jag aldrig frisk!? Har ju tagit medicin i, få se nu,  fem dagar.. Känner nästan ingen förbättring. Blir så less.. Har varit inomhus i 9 dagar, varit ut å inandats två nypor luft per dag kanske.. Det är ångestfyllt att vara hemma såhär. Jag vill jobba och träna. Känner mig ful och äcklig. Instängd och utanför.  Haft samma kläder i en vecka; mysbyxor, lila linne å svart-lila tjocktröja och jag får inte glömma innetofflorna för att jag inte ska bli kall.. Om jag inte e bättre imorgon måste jag till hälsocentralen IGEN på måndag.. Har redan varit där två gånger, jag var nämligen där i torsdags också för att få läkarintyg, då blev jag sjukskriven hela helgen, men just nu känns det inte som om att det räcker.... Det är skittråkigt och jobbigt.. Jag har ont i bröstet för jag hostar så mycket.. Blääää vad less jag är nu!
Idag har jag inte gjort ett skit, varierat mellan dator och tv.. Har ju inte ens nån bok att läsa.

Okej, nu var det mycket klagomål från min sida.. Jag ska vara glad att det inte e nå allvarligare.. Det finns otroligt många fler som har det obeskrivligt mycket värre! Förlåt.

Kommentarer
Postat av: jessicaj

kul du har syster yster:( puss

2009-02-23 @ 14:32:49
URL: http://jessicaolssom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0