Kanske på bättringsvägen..?

Idag har jag velat tro att jag har varit helt frisk. Jag lagade mat å så, visst jag blev kallsvettig, men det kopplade jag bort. Sedan följde jag med Jessica och Max på stan i en timma. Hostade det gjorde jag iofs men mådde inte allt för dåligt.. Fast när jag kom hem så hostade jag ännu mer, å var helt slut. Fan, jag vill verkligen vara frisk nu, var så skönt att komma ut lite. Men jag ringde till hälsocentralen å de sa att jag borde komma in å kolla mig igen. Så jag fick tid imorgon. Egentligen skulle jag jobba imorgon, men fick ringa till chefen å säga att jag inte kan komma då heller. Känns som om att jag sviker jobbet, men jag e faktiskt sjuk å jag kan inte jobba. Hur många vill ha en hostandes, kallsvettig servitris då..? Jag serverar ju mat. Hade varit skillnad om jag satt på något kontor för mig själv. Men nu gäller det faktiskt andra människors hälsa också..  Å iofs, om jag snabbast ska bli frisk igen, så blir jag väl det genom att ta det lungt och inte anstränger mig. Men det tar ju en sååååån tiiiid!! Dagarna har inte varit lika tråkiga sen sista jag skrev, för Markus har också varit hemma. Vi har kikat på film å spelat spel, å jag har helt enkelt haft någon att prata med.

AnnaMia om du läser det här så ska jag ringa dig, jag har inte haft nå pengar på min mobil på ett tag nu. Men ska fylla på den imorgon. Å innan så har jag tyvärr inte orkat ringa heller..

Nu har jag ont i huvudet.. Ska ta en värktablett å sedan kolla på det nya avsnittet av Heroes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0