Sluttenta igen imorron då..

I fredags var jag på Idolfinalen. Det var mäktigt och roligt. Jag är glad att jag följde med. Erik var den rätte vinnaren, å Calle var en värdig tvåa. Det blev precis så som det skulle bli..


Gött med lite julsmaker :)

I lördags var jag på skolan å pluggade med ett gäng. Vi löste gamla tentor tillsammans på tavlan å vi kom alltid fram till rätt svar. Det gick bra. Marcos hade köpt med sig glögg, pepparkakor, russin å mandlar som han bjöd på, så vi hade lite julfeeling också :) Det var mysigt.. När klockan blev 20.30 åkte jag, Marcos å Taco hem till mig. AZ väntade på oss och Johan kom hit en halvtimme senare.. Vi snackade, lekte charader å sjöng SingStar. Vi hade väldigt trevligt.. Jag älskar charader, å speciellt när jag vinner :P :) En lyckad och lugn lördagskväll, som avslutades med att vi kikade på Stephbrothers, å den var faktiskt bra. Jag har varit lite skeptiskt till den, men där var jag tvungen att ändra inställning..


Jag vann mot AZ!!!!! :))))

Igår blev det rätt slappt med beställd Thai-mat och godis på menyn.. Lite pluggande och mycket trolleritrick. Me like :) Jag blev lärd endel saker iaf, nu måste jag bara öva på det så att det ser lika bra ut när jag försöker trolla :P

Idag försov jag mig 1,5 timme :S :P Men det var bara för att jag inte kunde somna inatt, jag och AZ var uppe å kikade runt på olika klipp på Youtube så länge.. Så var väl i skolan vid 11.. Var kvar till 18-tiden.. Pluggade halvdant.. Var så jäkla trött å jag hade svårt att koncentrera mig. Tentan är ju imorron å jag är väldigt nervös igen.. Inte på samma sätt som sist, för nu vet jag hur det kommer gå till, men nervös för om jag kommer klara den eller ej.. Men det får gå som det går. Jag har lagt ner den energin som jag har orkat å kunnat, å om inte det håller så får jag helt enkelt acceptera att plugga lite under jul å göra omtentan i januari.. Värre än så är det ju faktiskt inte..

Efter tentan imorron så ska jag gå å ta vaccinet.. Det är drop in på skolan idag, imorron å på onsdag. Så tänkte passa på att ta den efter tentan.. Vill helst inte gå själv, för sprutor är inte min favorit, så jag får se om jag får någon med mig på kuppen..

Det här blev ett väldigt kompakt inlägg, men det är bara för att jag måste gå å lägga mig nu så att jag är någolunda utvilad inför imorgon.. Håll tummarna för mig en sista gång nu för i år så kanske jag kommer klara den här tentan också!!!!!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0