Måndag

Då var det måndag igen.. Det är en seg dag. Det är så svårt att kliva upp och otroligt lätt att fortsätta trycka på snooze tills mobilen inte orkar ringa längre.. Men jag lyckades trots allt ta mig upp, dock 45 minuter sen. Men väl i skolan hann jag göra några uppgifter innan det var dags för datalab.. Å det är en sån otroligt tråkig lektion, känns bara som om att man kastar bort 2 timmar åt skogen! Men men, nu är det bara en gång kvar å sedan har man klarat den kursen också :) Bara analysskiten kvar. Den kan bli väldigt tuff att klara. Men jag satt kvar i skolan till 18.00 å jobbade på problemsamlingen, det är bara 1 uppgift kvar att lösa så har jag fixat mina tre bonuspoäng inför tentan..! Jag måste skramla ihop alla poäng jag kan hitta för att ens vara i närheten av att klara tentan..

När jag kom hem var det bara att gå raka vägen till Ica för att inhandla veckans mat. Jag försöker storhandla en gång i veckan å då blir det för drygt 300 kronor. Typ 1300:- i månaden. Rätt dyrt, men det är mycket sallad å så. När jag ändå pratar om mat så kan jag påpeka att jag fortfarande bara äter enligt Gi-metoden å det går riktigt bra :) Om man bortser från att jag drack alkohol i helgen då.. Så jag är väldigt nöjd med min självdisciplin, jiihoo!
Jag passade på att hyra den sista filmen av JohanFalk-serien, det kostar bara 9:- om man handlar för över 300 spänn, så det var det väl värt :) Blir väl att vi kikar på den snart här.. Kanske blir att vi sjunger lite SingStar först.. Haha, även när jag skulle lägga mig igår så hörde jag hur AZ tränade på låtarna lite i smyg sådär :P Hehe.. Skulle vara roligt att klå henne lite idag!

Det var väl att för mig idag, inte så händelserikt direkt.. Men sånna dagar får man också ha :) Ikväll ska jag börja läsa den sista boken; Så länge vi båda andas.. Jag längtar :) :P Fast det farliga är att jag aldrig kommer vilja lägga ifrån mig boken, så jag kommer lägga mig alldeles för sent inatt.. Men det får det vara värt :)


Ha't fint gött fölk så höres vi imöran :)
PössPöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0