Luftslottet som sprängdes

Jag blev klar med seminariekompletteringen, skönt! Å jag är ganska så säker på att svaren är rätt eftersom att jag har fått hjälpa av mina underbara klassvänner :) Är otroligt tacksam!

Analysföreläsningen var ju dötrist som vanligt, å svår att fatta.. Det gäller helt enkelt att börja jobba med uppgifter å försöka tvinga in skiten i hjärnan.. Så jag ska verkligen försöka med det nu i en och en halv vecka.. Vi får se hur det går, denna kurs är svårare, det har jag sagt från början.. Men jag ska göra mitt bästa å så ska vi se hur långt jag kommer på det..

Ikväll var jag & AZ på bio, vi kollade på; Luftslottet som sprängdes.. Å den var riktigt riktigt bra!! Mycket bättre än 2:an, kanske till och med bättre än 1:an.. Så det var otroligt lyckat, å jag rekomenderar den starkt.. Efter bion gick vi till Imperiet, vårt nya "hak", haha :P Det är rätt trevligt där, bara sittplatser å inget dansgolv, men nice. Så har precis kommit hem, vi tog det lungt, tänkte spara oss till morgondagen istället :) Lördag is the night every weekend :)

Så just nu ligger jag i sängen redo att låta John Blund ta över, vilket jag tänker låta honom göra nu. Jag ville bara uppdatera mig lite :)
Jag hoppas att ni sover gott allesammans :)

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vi var oxå på den filmen igår.. =) Rikigt bra! Men jag tycker alla 3 var super bra..

Och jag är glad att vi gick igår, jag blir så nervös så det känns som om bebis vill komma ut.. Så nu blir det inte några spännande filmer först bebis är ute.. =)



Pusssss

2009-12-06 @ 15:07:49
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0