Jullov :D

Nu har JULLOVET börjat :) Det ska bli så otroligt skönt att vara ledig i en hel månad, så skööönt! Jag gjorde tentan idag å det kändes helt ok. Typ som efter förra, så jag borde fan ha klarat godkänt. Det känns som så iaf. Fast jag vågar ändå inte hoppas på för mycket, man vet ju aldrig.. Så jag ska inte ha för höga förväntningar, jag får svar på fredag.. Så vi får se då..


Glada studenter på deras första jullovsdag :)

När tentan var avklarad så åkte jag, Emmy, Jocke & Marcos till allhuset för att ta svinsprutan. Det var ingen kö å det gick hur smidigt som helst (utom för Marcos då såklart :P ). Jag fattar inte varför det har varit sånt ståhej om den här sprutan! Så skönt att jag äntligen har tagit den.. Visst det känns lite omdomnat i armen men det gör det ju efter andra vaccin också. Det är ju större risk för biverkningar dock, men jag hoppas att det inte blir så farligt.. Som sagt, skönt att ha det avklarat så att jag inte går runt å smittar andra om jag skulle råka bära på viruset!

När jag kom hem var jag helt slut.. Ja la mig i sängen å läste den fjärde och sista boken, men somnade rätt fort.. Sedan sjöng jag lite Singstar å slog ett till rekord :) Det var roligt.. Men det känns så tomt, jag är så van att känna skolpressen å nu finns det ingen alls :S Känns konstigt, blir som om att jag är rastlös trots att jag har all rätt att bara slappna av nu..

När vi börjar efter julen så kommer vi inte hålla till på Kräftriket längre vilket jag tycker känns sorgligt.. Jag trivs så bra där, det är så hemtrevligt och mysigt. Då ska vi vara på Alba Nova istället. Det är iofs väldigt fräsht där, tror att det är ganska så nygjort.. Men det hela känns så stort och sterilt, svårt att känna samma hemkänsla skulle jag tro. Men man vet ju aldrig. Det ska bli spännande. Vi hittar väl "vår hörna" nånstans där med :)


Bye Bye Kräftis.. Vi ses nästa höst :)

Imorgon ska jag sova uuuuuuut! Hihi, vad knäppt det känns :) Så underbart! Jag kan inte fatta att jag redan har gått en termin å jag har lyckats med den oavsett om jag klarar tentan eller ej, för jag är fortfarande kvar å tänker inte ge upp! Lovely!!
Imorgon är dä partyy, det ska bli riktigt nice!

Näe, det var allt för idag.. Får se om jag skrive nan imöran..

PusseliPussPuss!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du är så grym syster, de här har du gjort bra 'r så stolt över dig :) ha en kul kväll ikväll...Längtar i massor tills du kommer pusssssss

2009-12-16 @ 07:37:52
URL: http://jessicaolsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0