Idolfinalen!

Idag har jag flummat rätt mycket på skolan.. Har varit så trött.. Jag har inte lärt mig så mycket nytt men jag har hjälpt Niklas, Emmy & Marcos med en massa uppgifter som jag redan kan. Å när jag lär dem så lär jag väl mig själv ännu mer också antar jag :) Så på så sätt har det gått bra.. Men som sagt jag har flummat å skojat på rätt mycket, här lekte jag lite med Niklas hår :P


Niklas var inte heller så seriös, här spelar han schack :P

Hur som helst så var jag kvar på skolan till strax efter sju.. Lite drygt men samtidigt mysigt. Jag gillar huset vi håller till i, det är lite slitet, hemtrevligt å när det är mörkt ute å alla börjar gå hem blir det så mysigt :) Så jag gillar att vara kvar länge, iaf när man slipper plugga så mycket :P Fast jag blir jämt så jäkla hungrig, får kanske börja ta med mig två matlådor istället :)



Det här gänget pluggade lite flitigare :)

När jag kom hem lagade jag till lax, jummijummi, I love it! Så det smaskade jag på medan AZ mannekängade alla hennes dagsinköp för mig :)
Sedan kikade vi på Paradise Hotel, man måste då säga att det är underhållande.. Vilka lögnhalsar och ragator det finns :P Alla spelar ett fult spel..
Nu sitter jag å tittar på; I hennes skor.. Den är bra.. Men jag är så jäkla trött så funderar på att gå å lägga mig snart. Eller iaf lägga mig i sängen å läsa :)

Btw så ska jag gå på Idolfinalen på fredag :) Hihi! Emma hade en biljett över så jag fick köpa den för halva priset, så underbart :) Den är i Globen å bara det är ju en upplevelse! Det ska bli riktigt roligt, jag älskar sång, dans å underhållning.. Jag längtar!!


NattiNatti&PössPöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0