I'm singing in the rain..!

Inatt vaknade jag av att jag hörde AZ låta, först trodde jag att hon grinade men sedan hörde jag hur hennes ylande övergick i ett skratt :P Haha.. Hon låg å skrattade i sömnen, sånt där är så roligt :) Å jag låg å tänkte för mig själv; Kom ihåg det här, kom ihåg det här, kom ihåg det här, å berätta det för henne imorron.. Åsså somnade jag så. Men inte fan kom jag ihåg det inte, utan det var AZ som tog upp det för hon hade vaknat av att hon själv hade skrattat så hon frågade om jag hade hört :P Så komiskt :)

När jag kom till skolan så körde vi faktiskt gärnet, jag har lärt mig Taylorsformel å hur man hanterar alla standard utvecklingar, nu måste jag "bara" lära mig alla dem utantill :S :P Sedan var det den sista analysföreläsningen, första halvan var seg, men den andra var bättre, han gjorde lite övningsuppgifter vilket han kommer fortsätta med på fredag. Det är bra att repetera! När den var över så var klockan 14.20, å det var bara att sätta sig å plugga igen.. Jag & Nicke satt kvar till 18.30.. Fy vad trött å hungrig jag var då. Men det var det värt för jag klarade den sista problemsamlingsuppgiften, så nu har jag 3 poäng med mig i tentan :)

När jag kom hem lagade jag till kycklingwok, å det blev riktigt gott :) Så det smaskade jag i mig medan jag kikade på; The Biggest Loser. Jag tycker att det är en bra serie. Den har ett bra syfte till skillnad från en massa andra skitserier.. Å efter det blev det lite SingStar mot AZ :P Hon vinner oftast, men nån gång då å då sådär lyckas jag klå henne med några få poäng :) En vinst e ju alltid en vinst så jag är nöjd med det :P


Brudarna från helgen :)

Igår såg vi ju föresten på den sista JohanFalk-filmen.. Den var spännande, men jag blev lite besviken på slutet :/ Eller kanske att det var ett bra slut också. Men så sorgligt, jag tycker inte om det.. De älskade ju varandra så mycket, varför måsta hon flytta ut?! Det var tråkigt.. Stackars Frank Wagner.. Fyy å...
Men jag måste ändå säga att av de här 6 filmerna så var de 3 första klart bäst! De var skitbra!

Det är så tråkigt väder ute.. Det är plusgrader, regnigt å inte en enda antydan till att snö ska vara påväg.. Så deprimerande, känns som om att det är i början på september igen, å jag har inte lust att gå igenom en till höst redan.. Men det e väl kanske såhär vintrarna är i Stöckhölm, tur att jag ska åka hem över jul så att jag förhoppningsvis får se lite snö så att allt det mörka blir upplyst!

Nu e det sent igen.. Så jag tänkte att jag skulle diska middagsdisken och tvätta av mig sminket för att sedan lägga mig ner å läsa :) Den perfekta avslutningen på kvällen :)

Vi hörs imorron!

Pusshaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0