Klackfria klackskor :S :P

Igår åkte jag och AZ till Solna köpcentrum för att inhandla årets julklappar.. Vi orkade inte åka in till stan, det e så mycke folk överallt, så vi kände att det skulle bli lättare att handla där det är lite lugnare..
Vi hade väldigt roligt, allt flöt på så bra :) AZ blev klar med alla sina julklappar, å jag lyckades faktiskt hitta några jag med. Å vi köpte lite kläder till oss själva också :) Vi vill bara åka å shoppa igen, tror att vi båda har blivit shopoholics :P


AZ med en massa julklappar :)

På kvällen blev det partaj som vanligt här hemma :) Det gillas starkt! Lite lugnare än vad det har varit tidigare helger, men vi hade mycket roligt iaf! AZ hade köpt en ny skiva SingStar så det fanns en massa nya låtar att plöja igenom :) AZ var fortfarande bäst varje gång, ingen klådde henne.. Det kom mycket skratt ut från allas munnar :)


Jag & grabbarna ;)

Dessvärre blev det inte lika roligt när vi begav oss till krogen.. Vi gick till Huset å jag kan då säga en sak å det är att jag ALDRIG kommer gå dit en gång till! Skitdryga idioter till vakter! Fy fan vad less jag/vi blev! Först sa det att jag inte fick komma in, men sen ändrade de sig å släppte in mig. Å sen när Johan skulle gå in så visade han sitt leg åsså var det en liten spricka i det så vakterna vägrade släppa in honom bara därför. Hans leg var ogiltigt och de kunde åka dit för det om de inte nekade honom att komma in. Så jäkla fjantigt.. Så Johan gick å jag gick efter honom för jag ville inte att han skulle behöva gå. Jag var väl ute i tio minuter innan jag gick tillbaka till krogen, Johan orkade inte följa med, han var så less på vakterna. Å när jag skulle gå in igen så blev jag inte insläppt! Asså va fan! Hur idiotiskt får man bli! Då sa de att de hade missbedömt mig och att jag var för full! Men jag var inte det. Jag var inte fullare än någon annan.. Det var som om att de bara ville utnyttja sin position! Jag hade ju redan hängt in jackan å allt, å mina vänner var där inne, men jag fick inte komma in utan blev tvungen att stå där ute i kylan.. Fan vad förbannad jag blev!! Så de hämtade ut min jacka å jag fick iaf pengarna tillbaka.. Men vilka jävla as! Jag orkade inte försöka nå mer eller ens gå någon annanstans, så det var bara att åka hem.. Tur att jag slapp åka själv iaf, för det gillar jag inte..


Klackfria klackskor :S :P

Å när AZ kom hem så fick vi se hur hårt hon hade kört på krogen :P HAHAHAHA... Hennes klackar på skorna hade helt gått av, så jävla sjukt :P Första klacken hade gått sönder när hon stampat i golvet för att hon var så irriterad på vakterna, så hon hade dansat med en klack hela kvällen.. Hahaha, det hade jag velat se :P Å den andra klacken hade gått av när hon var påväg upp från tunnelbanan.. Hon hade lutat sig på den så mycket att den inte heller pallade trycket :P Så komiskt! Så kvällen avslutades med skratt trots allt :)

Idag har vi segat som bara dän! Borde väl kanska ha pluggat, men det har jag iaf inte gjort.. Men en hel vecka framåt nu är det bara Analys som ligger på schemat.. Om 9 dagar är det tenta. Shit vad nervös jag kommer vara igen. Undra om sånna här nerver är bra för hjärtat ja :S

Jeje, nu har ni fått en liten sammanfattning om min helg. Jag har som vanligt haft skitroligt! Jag trivs så bra här i Stockholm, hade inte föreställt mig att det ens skulle vara i närheten av hur bra jag har det! Så jag är riktigt nöjd med mitt val att börja plugga å att göra det här.. :)

Puss&Kram från en lycklig MimmiCaroline!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0