Helt otroligt :D

JAG KLARADE TENTAN!!!!!!!!!! SÅ UNDERBART!!!
Det känns helt otroligt, jag var verkligen osäker. Jag blev/är så glad! Fan vad skönt!!!!!!!! :))


Underbar dag :)

Nu ska jag lägga all energi på Analystentan så att jag kan ta ett långt skönt jullov sen :) Då blire över en månads lov om jag klarar analysen också, det skulle jag verkligen behöva..

När vi hade fått tillbaka tentan så var det datalab, det är otroligt tråkigt å känns helt onödigt. Det är svårt fast lätt samtidigt. Det e svårt för man vet inte alls vad man ska göra men det lätta är att man kan prata med varandra och det finns information om uppgiften som man kan läsa under lektionen.. Det e bara dryyyygt..! Å jag fattar inte vad jag gör.. Men jag har lyckats med alla frågor än iaf, eller jag, jag ska väl säga vi.. Vi alla hjälper varandra så att alla klarar det :)

Sedan satt jag kvar på skolan länge, typ till halvsex-sex tror ja.. Fick endel gjort iaf, men inte så effektivt.. Vi har så mycket att prata om jämt :P Men imorgon bör jag kunna lämna in mina kompletteringar till seminariet i tid, å sedan är det Analyse-Bajs! Jippi :P


Det var fler som blev glada, så härlig bild!

Undra vad som händer ihelgen.. Jag hoppas att det blir nått skojj som vanligt :) Jag har det så bra här i Stockholm, händer alltid något roligt å jag umgås med underbara människor!

Vi hörs imorron då gott folk...

God Night!


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Fan vad härligt vännen!! Ett stort grattis till dig..

Jag visste ju att du skulle klara den. ;o)



2009-12-06 @ 15:08:53
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0