Snö, snö å ännu mera snö :)



Hanna&Max myser i soffan.. Max lämnar inte sin "Bilar"bok :)

Igår var jag ju barnvakt åt Maxen :) Hanna var med ett tag men hon drog innan han skulle sova.. Iaf så lekte jag och Max lite ute i snön, gjorde en snölykta som lyste så fint också :) Det var mysigt, för det var inte allt för kallt ute, så det gick bra. Men det snöade dock hela tiden, så ljusen klarade inte av att lysa så länge, hehe.. Men men, Max tyckte att det var fint å roligt iaf å det var ju huvudsaken..
Sedan tog Maxen ett bad, han brukar duscha nuförtiden men han tjatade om att bada så jag lyckades leta upp hans badbalja å gud så nöjd han blev :) Han hade väl blivit lite frusen eftersom vi varit ute..
Sedan var det läggdags för den mannen, å det gick bra, tog lite längre tid än kvällen innan, men inte mer än 40 minuter iaf..


Jessica och hennes fina mage.. Nu är det inte långt kvar :)

Sedan satt jag själv vid datorn å kikade på tv.. Jessica & Rikard kom hem vid typ halvelva-elva tror ja.. Då skjutsade Jessica mig hem till Ubbe. Där kikade Hanna, Mia, Mange å han på en skräckis.. Det var knappt en timme kvar på filmen när jag kom, men den var mer skrattretande än läskig iaf.. Vi (jag, Hanna & Mia) stannade kvar å snackade ett tag efter filmen, men sedan drog vi hem till Hanni.. Vi alla sov hos henne, det var mysigt :)


Hanna & hennes oöversnöade bil :P

Idag fick jag sova ut, det var lovely. Först vaknade jag vid åtta, men det var så skönt när jag insåg att jag kunde somna om :) Vi klev upp vid 12 istället. Å shit vad mä snö det hade kömmit då!! Helt otroligt.. Så det vara bara att ta fram skyffeln å börja skotta för mig å Hanna.. Det var rätt mysigt ändå tycker jag, för det var inte så tungt det vara bara pudersnö lixom. Fast det var ju så högt att skotta för mig, så det tog ju ett tag :) Men nu e det bra iaf, får se hur det ser ut imorgon när jag vaknar :S :P


Såhär myshe snö var det!

Sedan åkte jag och Hanna till Ica Maxi, jag handlade hur mycket som helst! Nu hoppas jag att jag inte behöver handla nå mer förutom färskvarorna under den tid som jag tillbringar här..
När vi kom hem igen började jag städa denna lilla stuga, å jag fattar inte hur skitigt det kan bli på sån här liten yta! Men men, nu ser det hyffsat ut iaf, är inte riktigt klar än.. Ska ta tag i det snart..


Hanna skottar för fullt!

Jag åkte på träning också!!! Jippi!!! :) Det var så jääääävla jobbigt! Kändes som om att jag skulle spy hela tiden, så det gick väl sådär, men det var roligt iaf :) Å roligt att träffa brudarna, fast det var endel borta så jag hoppas att jag får träffa dem på nästa träning..
Nu har Hanna kommit ner så jag ska umgås med henne, å försöka städa det sista samtidigt..


Så.. Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0