22 fucking minusgrader!!!

JAG KLARADE TENTAN :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fick exakt 15 poäng vilket var gränsen för godkänt å jag är så nöjd och glad för det!! Helt underbart! Nu ska jag bara slappa å ta det lungt i en månads tid.. Det behövs verkligen, å så får jag hoppas att pluggartagen har vilat färdigt när vi drar igång med FYSIK istället.. Shit, det ska bli väldigt spännande å se vad det kommer bli för nått. Jag har ingen aning :S De säger att det ska vara ännu svårare, hehe.. Men det borde vara mer intressant iaf.. Men nu ska jag inte tänka på det, för nu har jag loooooooov :) !


Myshörna på festen :)

I onsdags firades detta med storpartaj i Marcos nya lägenhet. Det var mycket folk å trevlig stämning. Vi hann med lite musiklekar å charader, men mestadels var det en jädra massa kackel :) Det gänget som jag hängde med drog till klubb onsdag å vi dansade lite där. När det var dags att gå hem var det så jäkla kallt! Jag har nog inte frysit så mycket på väldigt länge. Tunnelbanorna hade såklart slutat gå eftersom att det var onsdag, så vi bestämde oss för att gå hela vägen hem till Marcos.. Det gillades inte av mig. Fy faan.. När vi äntligen kom fram till hissen så lyste (bokstavligt talat) mina lår illrött, på grund av att de var så kalla! Men blev varm ganska fort när vi väl kom in i lägenheten. Marcos hade inte flyttat dit nå möbler än så det som fanns var två uppblåsbara madrasser och golvet :P Hehe.. Lovisa intog golvet hon, stackarn.. Hon hade frysit hela natten trots att hon låg med allas jackor på sig..


Lyxsviten fick Lovisa ta :P

På torsdagen städades det.. Det var en massa toapapper, flaskor och burkar överallt. Men det var inte så mycket mer än så, så det gick faktiskt rätt fort ändå. Lätt att plocka ihop när det inte är några möbler :)
Å resterande av dagen gjorde jag verkligen ingenting, tiden bara gick å jag har ingen aning om vad jag har gjort.
Den kvällen/natten började jag må lite dåligt, feberfrossa å dålig i magen.. Jag hade inte ätit något på hela dagen (förutom frukosten) å kunde inte få i mig nått på kvällen heller. Jag gick å la mig men vaknade några gånger på natten av illamåendet..


Vi klarade oss igenom den första terminen :)!!!

På fredagen mådde jag inte heller bra när jag vaknade, kände att jag fortfarande hade feber. Jag vet inte om det var nån blandning av vaccin-biverkning och att skolpressen hade släppt, eller om jag bara råkat blivit sjuk, men jobbigt var det iaf. Jag lyckades dock pallra mig iväg till skolan, för det var där vi skule få tillbaka tentan. Å det var ju ett glatt besked så det ångrade jag inte..  Satt kvar ett tag å snackade med vännerna, det var lite sorgligt att säga hej då eftersom att vi inte kommer ses på en månad (om jag inte bestämmer mig för att fira nyår i Stöckhölm då förstås)..


Glada studenter!

När jag kom hem började jag packa, tömma ur kylskåpet plocka ihop å allt sånt där man gör när man lämnar en lägenhet en längre tid. AZ å hennes pappa kom vid sju-åtta tiden å då var det dags att börja rulla upp till Hudiksvall.. Vi stannde i Uppsala på Max å då lyckades jag äntligen få i mig mat. Det var skönt, å jag började genast må bättre.. Resan hem gick smidigt, jag sov lite då å då.. Det var helt sjukt hur temperaturen bara sjönk för varje mil vi åkte. När jag kollade på temperaturen i Stockholm på dagen så var det -4, å när vi kom fram till Hudiksvall så var det -22.. Sååå kallt!!


Crazy people! :)

Mia fyllde 20år så hon, Hanna, Ecka & Pontus skulle dra på Böckarna. Jag å AZ som är väldigt lättövertalade gjorde dem sällskap. Så vi gjorde oss halvt som halvt i ordning å gick upp till Hanni. Hon var inte hemma än för hon jobbade, men de andra var där. Vi snackade å lyssnade på musik å väntade på att Hanna skulle komma hem.


AZ är så klumpig på krogen jämt, å här lyckades jag få en bild på det också :) Hihi..

Vi gick på Bockarna vid 00.30 tiden tror ja, det var tack och lov ingen kö så det var bara att gå in i värmen. Det var rätt lite folk där men ändå kändes allt som vanligt.. Att allt känns som vanligt är både posivitvt och negativt, det känns tryggt och det känns hemma, men det känns även lite tråkigt.. Jag och AZ pratade om att vi redan längtade tillbaka till Stockkholm, haha, roliga vänner vi är. Närå, men nu är man van vid det livet lixom så då känns det som om att det är roligast. Men det var iaf hur roligt som helst att träffa Hanna & Mia <3 :)


Myspys med nära å kära!

När det stängde gick vi alla hem till Hanna å myste på. Vi spelade gitarr, lyssnade på musik å pratade en massa skit :) Då hade jag riktigt roligt! Jag har ALDRIG, jag menar det verkligen, ALDRIG skrattat så mycket som jag gjorde då!!! Jag skrattade så att tårarna bokstavligen rann längs kinderna! Hanna var så jävla rolig, jag fick magkramp! Kan inte låta bli att skratta nu när jag tänker på det. Hon är så himla klantig :) Hahaha!!
Å jag slapp sova ensam också, både AZ & Ecka gjorde mig sällskap :)


Kan AZ andas där under?

Igår var jag på stan med Jessica. Vi inhandlade de sista gemensamma julklapparna :) Senare så var vi hemma hos dem å myste på.. Kollade på tv, åt pizza å pratade en massa! Rikard kom hem på natten efter jobbet, vi var uppe ett tag å snackade då också. Jag sov över hos dem..

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än. Jag är så trött hela tiden bara. Tänkte att jag skulle städa i stugan å få lite ordning här, men jag har inte orkat.. Å nu kom Hanna ner också, så jag ska umgås med henne, sedan ska vi vara barnvakt åt Maxen, för Jessica och Rikard ska på personalferre..

Jag skriver mer imorgon..

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ojoj vilken helg!

Jag är en pensionär om jag skall jämföra mig med er.. Att ni bara orkar.. =) Men sen lovar jag er att ni har betydligt skoj och roligare än vad jag har just nu.. Ryggont och vill bara kläcka ut bebisen.. =)



Ett stort grattis till dig vännen som klarade även denna tentan! Jag är såå stolt!

Skönt med ledighet oxå, och jag hoppas verkligen att vi kan ses nu under din månadsledighet..



Hälsa alla underbara där uppe och ta inte med dig kylan ner! =)



Massa Pussar och KRAMAR

2009-12-20 @ 15:35:28
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0