Vinter?

Idag har jag inte heller lyckats plugga så bra i skolan.. Har hängt där hela dagen, men vi har mest suttit å skrattat.. Fick några uppgifter lösta av mina kära vänner :) :P Haha, det e inte svårt att lura på folk gamla uppgifter för alla blir lika irriterade över att man redan har glömt bort allt :P
Imorgon är det domedagen vad det gäller Algebra.. Fy, kommer nästan vara lika nervös som jag var innan tentan.. Hoppas att det går bra för mig nu gott folk, för det är verkligen på gränsen, det vet jag!


Idag var det till och med frost ute..

Klockan 17.00 var jag & Lovisa på TheStudio.. Vi fick vänta länge innan vi blev sminkade, å jag blev inte alls bra.. Hon hade helt fel foundationfärg, å sotningen på ögonen såg bara lortigt ut.. Å dessutom skulle vi tydligen fixa håret själv, det var ju inte det lättaste med mitt toviga hår efter en hel dag på skolan.. Så jag var inte alls nöjd.. Men Lovisa blev riktigt bra, hon hade en annan sminkös och jag tyckte att det blev skitsnyggt! Bilderna var rolig att knäppa, det gick väldigt fort bara.. Å vissa poser kändes ju bara allt för B, men men, en rolig upplevelse iaf :P Efteråt fick vi såklart kolla på bilderna å välja de vi ville köpa.. Jag lyckades se OK ut på typ 2 bilder.. Lovisa blev fin på alla utom 2 istället ungefär.. Men det var så jävla dyrt så vi köpte ingen, hahaha :P


SnyggLovisa!

Idag har jag också lyckats hålla mig till Gi-mat, jag är riktigt nöjd :) Å det är gott också.. Jag skulle aldrig klara av att motstå att äta något gott mot något äckligt, så därför fortsätter jag med detta. Tror att magen mår lite bättre, brukar nästan varje kväll bli uppsvälld, men har inte varit det två kvällar i rad nu, så det bådar ju bara gott :)

Tack ni som kommenterar mina inlägg, det är väldigt roligt att höra vad ni tycker och tänker om det jag skriver :) Så trevligt när man loggar in å man ser att det är någon som har kommenterat, så fortsätt med det, å fler kan också gärna göra det :)


Juligt :)

Det är väl vinter nu antar jag!? Fast jag har ingen jul-vinter-känsla alls.. Det var ju lite mysigt att se dessa lysen längs gatorna iaf.. Det är ingen snö, det har inte ens varit så kallt å det känns verkligen inte som att det är december. Tiden har gått så fort.. Jag ska försöka få i mig lite mer julstämning, jag brukar iofs inte riktigt vara julmänniskan själv, men man kan ju alltid försöka. I år startar en ny jultradition hemms hos Jessica&Rikard. Det ska bli riktigt mysigt :)

Nu ska jag dra mig tillbaka å kika på lite serier.. Allt från Heroes till Gossip Girl. Å sedan blire väl lite läsning kan jag tro.. Jag har typ bara 20 sidor kvar i boken nu. Så får hoppas att AZ läser klart fyran snart så att jag kan börja läsa den.. Jag har längtat efter den, för den är BÄST! Det händer så mycket i den å det är så bra saker som händer :)

Pusselipusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0