Gemensam tavleberäkning!

När jag kom till skolan idag så kunde jag bara inte lägga ifrån mig boken..! Jag måsta läsa 2 kapitel till innan jag kunde koncentrera mig på att plugga :P Men när jag väl började plugga så fick jag endel gjort faktiskt, gick igenom en hel tenta själv å det kändes rätt OK trots att jag kikade på facit rätt ofta.. Men jag lär mig ju fortfarande å då får man göra så :P Sedan var det dags för tråk-datalab, men skönt nog fick vi 4 svar i förväg av Marcos, Emmy & Jocke :) (de hade varit på den tidiga lektionen) Det gillades starkt, men de var iaf både Emmy & Marcos skyldig mig sedan igår eftersom att jag hjälpte dem så mycket då :)
Så datalaben gick rätt fort, behövde bara göra 5 uppgifter, hehe.. Så vi blev klar efter drygt en timme, det var nice! Den kursen är nu avklarad å lagd bakom mig! Den ger 3 högskolepoäng, lika mycket som seminarierna, snacka om skillnad i tid.. Seminariet har verkligen legat på för hög nivå å det skrev jag i utvärderingen också!


Ett bra sätt att tentaplugga på :)

Efter det var jag alldeles uppe i varv.. Jag e så himla trött om dagarna nu så jag får motsatt effekt :P Tur att Benji var där som kunde hålla mig sällskap i min spralliga timme :P Hahaha.. Vi spelade GuitarHero på hans iphone, vi var ute, vi singlade slant, vi gömde en krona under foten å bråkade om den å allt möjligt :P Vi störde allas pluggro, hehe.. Men roligt hade VI iaf :) Fast sedan drog han hem å det var bara för mig att tagga ner.. Så då joinade jag några som hade beslagtagit ett klassrum. Där inne var de seriösa å löste gamla tentauppgifter tillsammans på tavlan. Å det var ju en hur bra idé som helst! Jag lärde mig mycket på de resterande timmarna som jag spenderade där, det var till och med roligt :) Jag upptäckte nämligen att jag kan mer än vad jag trott, så det var en glad överraskning! Blev kvar till strax efter 19.00 igen..

När jag kom hem var det raka vägen till soffan för att kolla på det sisa avsnittet av "Mammas pojkar" men det var ju en stor besvikelse!! Bobby valde fel tjej! Varför i helvete valde han inte Jane! Man har ju sett deras kärlek och spänning. Där hade det verkligen blivit något! Stackars Jane, om jag var hon hade jag känt mig lurad, jag säger bara det; jävla killar :@
Sedan blev det Glee, den serien är väl sådär.. Men när man väl har börjat följa en serie är det svårt att sluta även om den inte är bland topp 5 lixom..

Idag blev det kyckling med vitlökssås å sallad, mycket gott :) Gjorde även så att det räcker till en matlåda imorron! GoodiGoodi..
Nu ska jag snart dra mig tillbaka för att läsa my favourite book :)
Får se om jag hinner skriva nå imöran, ska ju som sagt på Idolfinalen :P

Pusselipusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0