Äntligen städat klart!

Igår sov jag hos Hanna.. Vi kikade på American Pie innan, det var väldigt längesedan som vi båda såg den. Den e ju faktiskt riktigt bra :)

När jag vaknade gick jag ner till mig och började ta tag i den sista städningen. Jag orkade inte göra den igår.. Å jag lovar att det tog ännu längre tid idag. Gjorde rent toaletten och sovrummet riktigt ordentligt. Så nu kan man andas här inne utan att bli sjuk..
Efter det gick jag och Hanna på stan. Så nu har jag äntligen köpt alla julklappar, sköönt!!
Sedan gick vi hem till mig, å nu har vi bara degat.. Kikat på två filmer redan å det känns ju som om att det kommer bli minst en till :P
Har iaf färgat Hannas hår också, så nu är hon snygg och fräsch igen :)


Söta Hanni!

Just nu hänger det så mycket tvätt i hela stugan å ändå är jag inte klar med allt än. Det e fortfarande en tvätt kvar att köra. Så mycket lakan å handdukar, sånt tar så mycket plats..

Hmm, ja undra va vi ska hitta på nu.. Jag har ingen aning. Ubbe skrev att han kanske skulle kömma förbi, det vore ju trevligt :)
Annars så längtar jag tills imorron, för då kommer Johanna & Anna hem :) Vi ska möta dem på tågstationen vid 10.30! Det ska bli riktigt skojj att träffa NorgeBrudarna igen, det var längesedan nu!

Aja.. Hare fint, jag skriver nå mer imöran..


PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0