What a night :)

Jag hade jätteroligt igår! Å vad skönt det är att må bra..!

Fast först på dagen när jag var på skolan fick jag fan panik, vi har bara gått i en vecka men jag ligger redan efter. Började en ny kurs igår å den var huuur svår som helst. Jag bara skrev det läraren skrev men jag fattade inte vad jag skrev å jag fattade inte vad han sa. En liten tröst var det väl att det inte bara var jag som hade problem med att förstå.. Måste plugga hela dagen imorron, för idag har jag inte orkat gjort ett skit..

När jag kom hem lagade jag till min favoritmåltid; makaroner, falukorv, ketchup, tomat och gurka :) Mmm, smaskens. Sedan kom Antonia och vi började våran egen lilla förfest, vi var rätt så sega å bara kacklade på om allt möjligt, men det var skönt att bara softa lixom.. Efter några timmar kom Antonias vän Petter, vi fortsatte softa å prata, å ytterligare några timmar senare kom AZ hem. Hon gjorde sig i ordning, å när vi alla var klara begav vi oss ut på äventyr! Efter mycket krångel hit å dit, blev det iaf så att jag, Antonia och AZ åkte till söder, för där var nämligen Isabelle också, hon hade varit på taueringsmässa. Så vi gick in på Snaps, det var faktiskt en mysig liten pub/krog. Där träffade vi på mycket trevligt och socialt folk. Det blev inget dansande, men det gjorde inget. Det är roligt att träffa nytt folk, diskutera å skratta! Det var en händelserikkväll med mycket bus och skoj :)´

Idag är det däremot värre, idag är det seeeeeegt! Det enda vi har gjort hittils; kastat i oss pizza, kollat på två filmer, sovit å suttit framför datorn.. Blää.. Så jag vet inte vad vi ska göra nu. Ska vi låta hela dagen försvinna på detta sätt, eller ska vi gå ut igen å träffa på ännu fler roligt folk :) Vet inte om jag orkar bara.. Ska duscha nu å se hur jag känner efter det. För tillfället så sover båda mina kompanjoner, men får väl dra lite i dem sen så ska det nog gå bra :)

Jag trivs här!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt och höra att du trivs, jag blir glad! :) Sköt om dig så länge vännen!

2009-08-30 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0