Vardagen i StorStan :)

Efter dagens föreläsning blev jag lite stressad. Det e väldigt mycket att hänga med på. Känner att jag verkligen måste plugga.. Har gjort ett preliminärt veckoschema som jag ska försöka följa, jag måste nämligen få lite pli på mig själv om jag ska klara av den här utbildningen.. Men det kommer att gå, bara jag vill.. Å än så länge så vill jag :P Har pluggat rätt mycket idag faktiskt, så det känns bra. Det gäller bara att fortsätta så. Jag måste bara läsa igenom allt som vi redan har gått igenom, förstå det å sedan öva på problemsamlingarna å sedan ska jag ligga steget före istället. Jag har iaf köpt allt kursmaterial som jag behöver denna termin, det e skönt..

Hann även med att träffa AnnaMia på stan idag, det var roligt. Få känna på hennes fina mage :) Ska bli så kul att få se vad det är för nån liten krabat som gömmer sig där inne! Vi tog iaf en fika å snackade några timmar.Trevligt , trevligt..

Jag ringde till han som vi ska hyra lägenheten av också, å han skulle skicka hyreskontraktet tills i imorron, å så ska vi ses på måndag då vi kommer få nycklarna också :) Känns riktigt bra att få flytta till en större längenhet, å dessutom så e den otroligt fin också :D Hihi.. Sedan vill jag bara så snart som möjligt åka ner med MIN säng, en byrå å lite annat små krafs, så att jag kan känna mig som hemma. Längtar även tills jag kan använda den snygga garderoben som hade skitstora speglar! Lovely!

Imorron e det planer på att gå ut, vet inte riktigt vart vi ska än. Men det blir säkert skojj.. Ha en bra helg kära vänner!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hej love...



Jag tycker oxå det var väldigt trevligt att träffa dig och jag hoppas att vi snart kan ses igen.. =)



Jag insåg just nu att jag har mycket att läsa nu på din blogg.. titi..



Ta hand om dig i storstaden och glöm ej att sprita händerna ;o)

Kramar

2009-09-08 @ 11:39:00
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0