SKIT!!!!

Nu när jag och Markus äntligen hade fixat med allt.!!
Boende och flytten till Hudiksvall var klart å de som skulle ta över vår lägenhet i Sundsvall tidigare än vad vårt kontrakt räcker var helt säkra på att de skulle ta över den till den första maj... Jag, Markus och personen som lägenheten skulle skrivas över på var på Din Bostad förra veckan, där skrev jag och Markus under ett papper på att vi gav iväg vår lägenhet tidigare till henne, för hon sa att hon ville ha den tidigare, så som hon sagt i över en månads tid nu.. Då skulle Din Bostad bara skicka hem kontraktet till henne så att hon fick skriva på det..
NÄE då ringer Din Bostad idag å säger att hon inte längre vill ha lägenheten!! Snacka om att sätta oss i skiten, hon visste om att vi hittat en ny lägenhet i hudik å allt.. Fy faan.. Så nu står vi där, trots allt planeranade, med två jävla hyror att betala!! Alltså hur surt kan det bli...
Satte väl in annonsen igen idag då, men har svårt att tro att någon vill flytta in på en vecka.. Fy faaan i helvete vad less jag är nu! Hur kan man ha mage att göra något sånt här... Det går då inte att lita på folk.......

Usch... Har inge mer att säga nu... Jag vill att Markus ska vara hemma å hjälpa mig med allt det här.. Han gör väl så gott han kan från Norge, men jag vill ha hans närhet.. Å det kommer att dröja två veckor innan jag kan få den......... :( Jobbigt som faaaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0