Blandade känslor....

Dagen började bra, var med Malin hela förmiddagen. Vi var på arbetsförmedligen å lyssnade på nå information om jobb i Norge. Det mesta var riktat inför sommaren så det passade inte riktigt oss. Om jag ska jobba i Norge så ska det då ske till hösten. Men sen får man se hur det blir med det.. E ju bra att lyssna å veta vad som finns iaf..
Efter detta var vi å åt på skolan (jag snyltade mat gratis :P). Jag har inte varit där på hur länge som helst, så det var riktigt trevligt. Vi snackade mest fotboll, för det e ju nått som vi båda älskar!
Malin skulle på lektion å byttes ut mot Hanna som slutade för dagen. Vi gick på en skön promenad i det fina vädret hem till henne. Mötte Ubbe som gjorde det möjligt för Hanna att köpa pizza till middag, så vi gick å satte oss på Pizzahuset.. I och med att det var så fint väder så gick vi å satte oss på möljen ett tag, även Isabelle gjorde oss sällskap. Men det blåste rätt mycket så vi gick tillbaka hem till Hanna och Mia.

Där fortsatte jag och Hanna på pusslet som legat på deras golv i flera dagar nu. Anna och Hanna har kämpat som fan med det, å jag ville också vara med, särskilt när det snart var klart så att jag kunde få kredit för det :P
Pussel är bra nog underskattat det!  Tillslut lyckades vi lägga klart det, tror att Isabelle var med på två bitar av
1500 :P Hon tyckte inte att det var lika roligt som vi andra tyckte :)

Sedan var det dags för fotbollsträning, som vi faktiskt skulle ha i Stocka, ute på gräs för första gången i år. Det är underbart. Fast planen i Stocka går egentligen inte att jämföra med en riktig gräsplan, så den riktigt härliga fotbollsgräs-känslan har inte kommit än. Jag längtar tills vi kan träna i Ström, det e nog den finaste planen jag vet :) Efter träningen begav jag mig hela vägen till Sundsvall.. Det var så himla tråkigt att köra bilen helt själv, veta av att ingen är hemma å väntar på mig å att det ser förjävligt ut där..

Dagen har lixom varit bra, men på nått sätt så har inte allt varit riktigt bra... E ju såklart mycket orolig över att behöva betala dubbel hyra, det blir mycket pengar det.. Å det e ju ingen som har ringt på annonsen idag heller.. Får panik!! Å jag vill inte vara ensam hemma.. E så jävla tråkigt... Har en ångestliknande känsla i kroppen.. Vill inte ha det.. Det är jobbigt och tråkigt.. vill bara säga blääääääääää!! Så mycket som ska göras å så lite ork och lust i kroppen.. Inget blev roligt längre.. Jag som längtat så efter flytt till Hudik.. Nu känns det bara otroligt jobbigt...
Så BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0