Vinter!!

I måndags åt vi allt som finns på vår meny, drack viner, öl och en massa gott för att se vad som passar till. Det var otroligt gott och trevligt :) Vi var kvar ett tag på restaurangen å diskade undan efter oss och dansade lite :P Sedan begav vi oss ut i mörkret, uppför slalombacken för att åka på en stor presenning allihopa tillsammans :) Haha, det var skojj som fan! Men det gjorde lite ont också, å det var väldigt jobbigt att gå upp för backen en gång till om man ville åka fler gånger.. En gång fick vi lift med en skoter som höll på att pista backarfna :)

När vi kände oss nöjda med åkningen gick vi in till en lägenhet och bastade där, det var skönt! Vi satt å pratade å hade mycket trevligt. Natten avslutades med att vi spelade vem vill bli miljonär på dvd.. Det blev riktigt heta diskutioner där ibland, å jag tyckte då verkligen att de andra laget fick allt för lätta frågor :S :P Haha.. Vi fem-tiden gick vi å la oss.. Då vad man skapligt trött vill jag lova!

Igår gick man inte ut fören klockan var rätt så mycket, men då tog vi en lång promenad, det var riktigt uppfriskande! Tog en skön dusch och sedan hjälpte vi till på restaurangen lite granna..
Vi började sedan att flytta våra grejor till en annan lägenhet, vi ska nämligen inte bo kvar här längre. Utan vi ska flytta ihop med de andra som jobbar här; Niclas och Kristoffer. Det känns bra, vi hämtade en bokhylla å ett nattduksbord å grejer, det ser  mysigt ut. Visst det bli ju lite trångt, jag och Anna delar på ett rum, en våningssäng har vi. Men det känns faktiskt bra! Denna kväll avslutades med en liten filmkväll med gott att äta..!

Nu ska vi ta en lååång promenad i den 15 minus grader varma luften.. Fy fan vad kallt.. Å det är alldeles vitt överallt.. Haha, jag som typ inte  har nå vinterkläder, jag är otroligt smart ja :S :P Jaja.. Har lager på lager med kläder nu om man säger så.. Ska nog fungera det också, förhoppningsvis.. För övrigt här i Tänndalen känns det ibland bra och i bland dåligt. Man vet så lite än om hur det kommer att vara. Hoppas att det slutar i det bra, för man har ju haft lite ångest ibland, måste jag ju ärligt säga....

Ha en underbar dag allesammans!


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0