Vad händer inte Jessica!?

Igår sov jag hos Anna.. Vi kollade på One tree hill för ovanlighetens skull :P Idag gick vi ut med Annas hund Moses och sedan tvättade vi vår lilla pärla ren :) Den är hyper snygg nu :D

Samtidigt har jag varit mycket orolig hela dagen.. Jessica och Magnus var på mödravårdscentralen igår och de hade dåliga provsvar, hon kan vara havandeskapsförgiftad.. Vilket innebär en fara för både Jessica och barnet... Idag var de på sjukhuset för att göra en extra undersökning, de åkte dit vid nio.. Jag hörde inte av dem fören tre på eftermiddagen, hela familjen/släkten var orolig.. Men läget var relativt lungt, provsvaren hade inte kommit än, utan de kommer imorron. Barnet mådde bra hittils. Men Jessica hade otroligt högt blodtryck som bara ökade hela tiden.. De la in henne på sjukhuset och hon stannar minst en natt.. Imorron får de reda på om Jessica kan ta nån sorts medecin så att det lugnar ner dig, eller om hon måste sätta igång värkarna så att hon föder, eller i värsta fall måste hon göra kejsarsnitt..!! När bebisen är ute ur magen är det ingen fara längre.. Så förmodligen blir det att hon föder barnet inom de närmaste dagarna på något sätt.. Jessica vill inte göra kejsarsnitt så jag hoppas att hon får göra det på det naturliga sättet.. Vad händer inte Jessica ställer jag mig hela tiden!! Hon är fanimej med om allt! Men jag hoppas att allt går bra..

På kvällssidan drog jag och Anna in till Hudik å hälsade på Johanna.. Sedan åkte vi alla till Hanna och Mia :) Även Fredrik kom dit, vi hade trevligt, jag var social som vanligt, hehe :P

Jag pratade även med Johannes idag, chefen i Tänndalen, vi ska åka dit så att vi är där i helgen, vilket innebär att jag och Anna far på fredag förmiddag.. Vi kommer att bo, äta och åka skidor gratis, me like a lot :D

Imorron fyller Fredrik år så vi ska gå på krogen å fira honom.. Vi tänkte även försöka hitta på något att ge till honom i prestent, nått som inte kostar pengar :S :P Hehe..



Pussar!!!!

P.s Vill till Thailand men stjärnorna finns även här.. Eller gör de dä.? Inte än iaf..! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0